بلانکو بار گلزنی استقلال را به دوش کشیده است
بلانکو بار گلزنی استقلال را به دوش کشیده است
بازیکن پیشین استقلال درباره گلزنی بلانکو در این دیدار افزود: بلانکو یک بازیکن حرفه‌ای است و توانسته بار گلزنی استقلال را در خط حمله به دوش بکشد.

حاشیه ورزش:

امین منوچهری، بازیکن پیشین استقلال درباره برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال بازی را خوب شروع کرد و چندین موقعیت گلزنی داشت که استفاده نکرد اما در دقایق آخر نیمه اول توانست روی تیزهوشی بلانکو با گل برسد و ۳ امتیاز را کسب کند.

او ادامه داد: شرایط برای استقلال به لحاظ کسب امتیازات در بازی‌های پیش رو سخت‌تر شده بنابراین باید با تمرکز بیشتری در ادامه بازی‌های لیگ برتر به میدان برویم. باید با ایجاد آرامش بین مدیریت و کادر فنی، ۷ بازی حساسی که پیش رو داریم را با موفقیت سپری کنیم تا ان‌شاءالله در پایان فصل به قهرمانی برسانیم.

بازیکن سابق استقلال درباره گلزنی بلانکو در این دیدار افزود: بلانکو بازیکن حرفه‌ای است و توانسته بار گلزنی استقلال را در خط حمله به دوش بکشد. بلانکو نشان داد که بازیکن باهوشی است و قدر موقعیت‌ها را می‌داند. استقلال مهاجمان خوبی دارد که هرکدام از آنها می‌توانند در ترکیب ثابت تیم به میدان بروند.

منوچهری درباره غیبت نکونام در بازی بعدی استقلال در لیگ برتر بیان کرد: غیبت نکونام روی نیمکت استقلال قطعا تاثیرگذار است. حضور نکونام روی نیمکت به بازیکنان انگیزه می‌دهد تا بتوانند در بازی به موفقیت و رسیدن به گل تلاش کنند. به نظرم داور در اخراج نکونام کمی سخت گیرانه عمل کرد.

او درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر افزود: استقلال موقعیت خوبی برای قهرمانی دارد. آنها بازی‌های خانگی خوبی دارند و می‌توانند با حمایت‌های هواداران بردهای خوبی را کسب کنند. آبی‌ها در نیم فصل دوم قرعه خوبی دارند و با تمرکز کافی می‌توانند به سمت قهرمانی حرکت کنند.

بازیکن سابق استقلال درباره اختلاف سرمربی و مدیرعامل گفت: امیدوارم این اختلاف به استقلال ضربه نزند. استقلال در بهترین موقعیت برای رسیدن به عنوان قهرمانی را دارد و همه باید کمک کنند تا این تیم به این عنوان دست پیدا کند. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده و حیف است که تلاش یک فصل از دست برود.