بند کذایی در قرارداد یاسین سلمانی؟
بند کذایی در قرارداد یاسین سلمانی؟
رضا جباری ستاره پیشین پرسپولیس می‌گوید: متأسفانه چند سالی می‌شود که مدیربرنامه‌ها در فوتبال ایران سنگ بنای این کار را گذاشته‌اند که به ضرر باشگاه و حتی دیده شده به ضرر بازیکن است.

به گزارش حاشیه ورزش تیم پرسپولیس موفق شد فولاد خوزستان را در شهر اهواز با برتری ۲ بر صفر پشت سربگذارد. یاسین سلمانی یکی از پرسروصداترین بازیکنان نقل و انتقالات تابستانی امسال بود. کاپیتان تیم ملی امید پس از جدایی از سپاهان اصفهان، تیم‌های آبی و قرمز پایتخت را خواهان خود می‌دید اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان و مذاکره با هر دو تیم، در نهایت تصمیم گرفت به پرسپولیس ملحق شود. سلمانی از همان بازی اول با پیراهن پرسپولیس میخ خودش را محکم در این تیم کوبید. او در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان از دقیقه ۶۹ به جای سعید صادقی وارد زمین شد و تکنیک و اعتماد به نفس بالای خودش را به رُخ کشید. کاپیتان تیم ملی امید مزد بازی خوب خودش مقابل ذوب آهن را در اهواز گرفت و در حالی که سروش رفیعی نیز در اختیار یحیی گل‌محمدی بود، در دقیقه ۸۳ جایگزین محمد عمری شد. یاسین سلمانی در دقیقه ۴+۹۰ موفق شد گل دوم تیمش را به فولاد خوزستان زده و برد پرسپولیس را قطعی کند.

رضا جباری هافبک تکنیکی دهه ۸۰ پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: به اعتقاد من بازیکنی که کیفیت بالایی داشته باشد نیاز به زمان زیادی برای هماهنگی با سایرین ندارد. چنین بازیکنانی از همان بازی اول و لحظه‌ای که توپ به پای آن‌ها می‌خورد خودشان را نشان می‌دهند و به نظرم یاسین سلمانی هم جزو این دسته از بازیکنان است. او جوانی ۲۱ ساله است که بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را بربازو می‌بندد و همین موضوع اعتماد به نفس سلمانی را بالا برده است.

منبع : شهر خبر

  • منبع خبر : شهر خبر