بهترین آفریقایی تاریخ فوتبال مشخص شد
بهترین آفریقایی تاریخ فوتبال مشخص شد
فورفورتو در گزارشی بهترین بازیکنان آفریقایی تاریخ را معرفی کرده است که نام ستاره مصری لیورپول در صدر قرار دارد.

حاشیه ورزش:مجله بریتانیایی فورفورتو در گزارشی اقدام به معرفی بهترین بازیکنان آفریقایی تاریخ کرده است. بر این اساس محمد صلاح ستاره مصری لیورپول در صدر قرار دارد و این در حالی است که ژرژ وه‌آ تنها برنده توپ طلا از قاره آفریقا در رده دوم این رده بندی قرار دارد.

۱۰ ستاره برتر آفریقایی تاریخ

۱. محمد صلاح (مصر)

۲. ژرژ وه‌آ (لیبریا)

۳. ساموئل اتوئو (کامرون)

۴. دیدیه دروگبا (ساحل عاج)

۵. یحیی توره (ساحل عاج)

۶. سادیو مانه (سنگال)

۷. ریاض محرز (الجزایر)

۸. عابدی پله (غنا)

۹. مایکل اسین (غنا)

۱۰. جی جی اوکوچا (نیجریه)

صلاح از سال ۲۰۱۷ در لیورپول بازی می‌کند و توانسته با این تیم افتخارات زیادی از جمله قهرمانی و نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ جزیره را کسب کند.

باشگاه الاتحاد سخت تلاش کرد تا در تابستان سال جاری محمد صلاح را جذب کند و آخرین پیشنهاد خود را برای جذب محمد صلاح ارائه داد. سران این باشگاه عربستانی پیشنهاد ۲۱۵ میلیون پوندی را برای خرید صلاح ارائه دادند که بالاترین رقم در تاریخ فوتبال جهان است ولی به نظر می‌رسد ستاره مصری به حضور در لیورپول ادامه دهد.

فرانسوا پلاتو خبرنگار ورزشی اعلام کرد محمد صلاح مهاجم لیورپول قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد کرد. به گفته او ستاره لیورپول با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

صلاح در سال ۲۰۱۷ به لیورپول رفت. در این فصل او ۲۷ بازی برای لیورپول در تمامی رقابتها انجام داد و ۱۷ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.

  • منبع خبر : ایسنا