بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند/ علی‌محمدی نباید اخراج می‌شد
بهترین بازیکنان هم پنالتی خراب می‌کنند/ علی‌محمدی نباید اخراج می‌شد
مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است، داور در مورد اخراج علی‌محمدی اشتباه کرده و ذوب‌آهن بعد از ۱۰ نفره شدن آنها توانست به سپاهان فشار بیاورد.

به گزارش حاشیه ورزش:محمدرضا خلعتبری، شامگاه جمعه (۱۴ آبان‌) پس از شکست یک بر صفر در دربی اصفهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و بازی را خوب شروع کردیم. یک پنالتی نیز از دست دادیم.

وی افزود: از دست دادن پنالتی هیچ چیزی از ارزش‌های سجاد شهباززاده کم نمی‌کند؛ چرا که برای بهترین بازیکنان دنیا نیز این اتفاق رخ می‌دهد، آمده بودیم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم و شرایطمان در جدول را بهبود ببخشیم؛ اما فوتبال است و ذوب‌آهن از تک موقعیت خود استفاده کرد و البته بعد از ۱۰ نفره شدن ما موقعیت‌های بیشتری داشتند. به آنها تبریک می‌گویم آنها همشهری ما هستند و امیدوارم در ادامه مسیر در لیگ موفق باشند.

به گزارش حاشیه ورزش ، خلعتبری ادامه داد: این نتیجه، چیزی از توانایی و ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند، تلاش می کنیم با تمام قوا بازی‌های بعدی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: بازی بعدی ما با تراکتورسازی در اصفهان است که سعی می‌کنیم با گرفتن امتیاز آن، اتفاق تلخ امروز را فراموش کنیم هرچند این اتفاقات بخشی از فوتبال است.

وی در خصوص داوری خاطرنشان کرد: در مورد داوری می‌خواستم صحبت کنم؛ اما اجازه صحبت کردن ندارم. در هفته‌های نخست داوران جوان برای تیم ما قضاوت کردند و خیلی خوب بودند. در مورد آقای حیدری نمی‌توانم اظهارنظر کنم چون اجازه ندارم.

خلعتبری همچنین در خصوص تصادف منجر به فوت یکی از هواداران سپاهان گفت: این خبر شوکه‌کننده بود، بارها محرم نویدکیا از هواداران تیم خواسته که در چنین شرایطی همراه تیم حرکت نکنند، همیشه پشتمان به هواداران تیم گرم بوده و هست و امیدوارم آخرین‌بار باشد که این حوادث تلخ رخ می‌دهد و به همه تسلیت می‌گویم.

وی همچنین در ارتباط با تصمیم داور مبنی بر گرفتن خطای بازیکن ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکن ذوب آهن روی من خطایی انجام نداد، من اهل دروغ گفتن نیستم. البته اعتراض کردن یک امر طبیعی است، قبل از آن در صحنه‌ای، کرنر شد که داور نگرفت و منجر به گل شد و در مورد صحنه اخراج علی‌محمدی به اعتقاد من داور سختگیرانه رفتار کرد.