بهترین شروع استقلال بعد از هجده سال
بهترین شروع استقلال بعد از هجده سال
پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت یکی‌از بهترین افتتاحیه های استقلال در تاریخ لیگ برتر بود.

به گزارش حاشیه ورزش استقلالی ها اگرچه با مشکلات و حواشی زیادی برای شروع لیگ بیست و سوم راهی آبادان شدند اما موفق به کسب یک پیروزی پرگل و روحیه بخش برای ادامه راه دشواری که در پیش دارند، شدند.

برتری سه بر صفر آن هم مقابل تیمی مثل صنعت نفت در زمین خودش، یک شروع ایده آل برای هرتیمی به حساب می آید.  آن هم برای استقلالی که در ده دوره اخیر لیگ معمولا فصل را با نتیجه ای غیر از برد آغاز می کرد.

این پیروزی اما تبدیل به یکی از بهترین شروع های تاریخ استقلال در لیگ برتر شد و بعد از هجده سال این تیم توانست به پیروزی با اختلاف سه گل برسد.

آخرین باری که استقلالی ها لیگ را با بردی پرگل و اختلاف سه گل شروع کرده بودند، به فصل ۸۵-۱۳۸۴ و برتری چهار بر یک برابر صباباتری تهران برمی‌گشت. بازی ای که استقلال تحت هدایت امیر قلعه نویی با گل های رضا عنایتی(۲) علیرضا نیکبخت و سیاوش اکبرپور تیم مجید جلالی را در هم کوبید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که آخرین باری که استقلال موفق به زدن سه گل در افتتاحیه لیگ شده بود، فصل یازدهم و برتری سه بر دو برابر شهرداری تبریز در یادگار امام بود. اما برد با اختلاف سه گل بعد از هجده سال برای آبی ها رقم خورد.

  • منبع خبر : ورزش سه