بهنام محمودی: تیمی را دست‌کم بگیریم به مشکل می‌خوریم
بهنام محمودی: تیمی را دست‌کم بگیریم به مشکل می‌خوریم
بهنام محمودی عملکرد ایران مقابل مصر را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: سطح فنی ما از بسیاری تیم‌ها بالاتر است اما دست کم گرفتن آنها، عملکرد ما را ضعیف می‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم ملی والیبال ایران دو بازی در قهرمانی جهان مقابل آرژانتین و مصر انجام داده و دو پیروزی به دست آورده است.

بهنام محمودی در مورد عملکرد ایران در این دو مسابقه به ایسنا گفت: بازی اول مقابل آرژانتین مقداری نوسان داشتیم. شرایط و سطح فنی بازیکنان ما از آرژانتین بالاتر است. فکر می‌کردم سه بر صفر یا سه بر یک برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد. با این حال خوشبختانه پیروز شدیم.

او در مورد عملکرد ایران در دیدار با مصر بیان کرد: خیلی خوب بازی نکردیم، حتی در ست چهارم که نزدیک بودیم هم خوب کار نکردیم. باید حواسمان به بازی با هلند و مرحله بعدی باشد چون بازی‌ها سخت‌تر خواهدشد. آقای عطایی تجربه خوبی دارد و باید تلاش خود را بکند که بازیکنان ۱۰۰ درصد خود را بگذارند. اگر قرار باشد مثل دیدار با مصر بازی کنیم در مرحله بعدی به مشکل برمی‌خویم، چون ظرفیت ما از خیلی از تیم‌ها بالاتر است.

این کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین مشکل تیم را در چه دیدید، گفت: بازیکنان جوان ما در مسابقاتی که سطح تیم مقابل از ما پایین‌تر است، باید حواسشان باشد و با ۱۰۰ درصد توان کار کنند. این دست کم گرفتن تیم‌ها عملکرد ما را ضعیف می‌کند. اتفاقا معتقدم باید در چنین مسابقاتی عملکرد خوبی ارائه دهیم چون در این صورت از نظر روانی برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

او در ادامه افزود: خوشبختانه بازی را بردیم اما باید حواسمان باشد. در مسابقات جهانی فرصت‌های زیاد، استراحت درست و زمان زیادی داریم. باید با اکثر تیم‌ها بازی کنیم که این برای بازیکنان جوان ما غنیمت است. امیدوارم موفق باشند و در بازی بعدی حواس‌شان را جمع کنند و بیشترین استفاده را ببرند.

محمودی به قهرمانی تیم ملی جوانان در آسیا هم اشاره و بیان کرد: این قهرمانی را تبریک می‌گویم که با کادر کاملا ایرانی و بازیکنانی خوب به دست آمد. اگر شراط برای این بازیکنان مهیا باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.