به خاطر ایران پیشنهادات خارجی‌ را قبول نمی‌کنم
به خاطر ایران پیشنهادات خارجی‌ را قبول نمی‌کنم
هر چند پیشنهادات زیادی برای مربی‌گری تیم‌های خارجی دارم، به خاطر کشورم پیشنهادات را قبول نمی‌کنم.

به گزارش حاشیه ورزش ، هادی رضایی در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: تیم والیبال نشسته چند سال است که در بازی‌های پارالمپیک روی سکوی قهرمانی قرار دارد و همواره بالاترین سکوها را به خود اختصاص داده است، البته حفظ این قهرمانی نیاز به سرمایه گذاری دارد تا این جایگاه را از دست ندهیم‌.

وی تصریح کرد: با سرمایه گذاری خوبی که سایر تیم‌ها در والیبال نشسته انجام داده‌اند، حفظ قهرمانی کار سختی است، در بازی‌های پارالمپیک توکیو دیدید که با فاصله بسیار کمی روسیه را شکست دادیم تا قهرمانی خود را در پارالمپیک تکرار کنیم. متاسفانه چند سال است که در والیبال نشسته مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده و این مساله سبب می‌شود تا قهرمانی در آینده تداوم نداشته باشد.

رضایی در خصوص استعفای خود از سرمربی‌گری تیم ملی والیبال نشسته، گفت: من استعفا نداده‌ام بلکه قراردادم به پایان رسیده بود و الان هم در کنار ورزش هستم.

وی پیرامون این پرسش که آیا پیشنهاد مربی‌گری از تیم‌های خارجی داشته یا خیر، افزود: پیشنهادات زیادی داشتم، اما من ایرانی هستم و دوست برای ورزش کشورم خدمت کنم.

رضایی در پایان همچنین در خصوص مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی فرصت خوبی است برای حمایت از وررشکاران تا با روحیه خوبی تمرینات خود را در آینده پیگیری کنند، هر چند جای ۳ تا ۳ نفر از مسوولین ورزش در این مراسم خالی بود.