به دنبال ثبت پنجمین قهرمانی در باشگاه های جهان هستیم
به دنبال ثبت پنجمین قهرمانی در باشگاه های جهان هستیم
سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان درباره مسابقات باشگاه‌های جهان در مصر گفت: سعی داریم برای پنجمین بار قهرمان این رقابت‌ها شویم.

به گزارش حاشیه ورزش هادی رضایی  اظهار کرد: مسابقات کاپ جهانی باشگاه‌ها از امروز پنجشنبه ۱۸ آبان در قاهره مصر آغاز می‌شود و تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت.

وی از داوود علیپوریان، مرتضی مهرزاد، مهدی بابادی، میثم علیپور، حسین گلستانی، عیسی زیراهی، محمد خالقی، حسین فرزانه، ابوالفضل محرم خانی، علیرضا بیک و عباس برفه‌ای به عنوان نفرات اعزامی به این رقابت‌ها نام برد و گفت: رمضان صالحی به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقات حضور نخواهد داشت و مجبوریم با ۱۱ ورزشکار از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم مس شهر بابک کرمان افزود: ۴ دوره است که در مسابقات کاپ جهانی باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم که هر ۴ دوره قهرمان این رقابت‌ها شدیم. این دوره نیز تنها برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

رضایی همچنین با اشاره به حضور ۱۴ تیم برتر دنیا در این مسابقات گفت: تیم ایران با ژاپن و الجزایر همگروه است که سعی داریم با اقتدار از گروه خود صعود کنیم و بهترین عملکرد را در کاپ جهانی باشگاه‌ها داشته باشیم

منبع :ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا