به دنبال جذب ۲ بسکتبالیست خارجی هستیم
به دنبال جذب ۲ بسکتبالیست خارجی هستیم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به شرایط این تیم برای فصل جاری لیگ برتر گفت: به دنبال جذب ۲ بازیکن خارجی هستیم

به گزارش حاشیه ورزش  و در خصوص جذب بازیکن خارجی، اظهار کرد: این موضوع در دستور کار است و طبق برنامه در نظر داریم ۲ بازیکن خارجی را به خدمت بگیریم.

او در مورد اینکه آیا پری‌پتی با شهرداری گرگان ادامه خواهد داد یا خیر، افزود: باید اجازه داد تا روند کار به خوبی پیش برود اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که مردم و علاقه‌مندان به شهرداری گرگان مطمئن باشند بازیکنانی را به خدمت خواهیم گرفت که عملکرد خوب آنها در موفقیت تیم نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: غیر از بازیکنانی که در روزهای گذشته صحبت شد، نفر جدیدی به جمع ما اضافه نشده اما در حال بررسی شرایط هستیم. تمرینات ما از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود و سیاست اول ما استفاده از ظرفیت‌های استانی است و می‌خواهیم با نگاه بومی‌گزینی کار را ادامه دهیم اما اگر در شرایط خاصی قرار بگیریم و مجبور باشیم از بازیکنان بیرون استان هم استفاده کنیم این کار انجام خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد و می‌توان با مدیریت درست از این فضا استفاده کرد و هدف همه ما هم این است که بتوانیم رضایت‌مندی علاقه‌مندان و هواداران تیم شهرداری گرگان را جلب کنیم.

سرمربی شهرداری گرگان در پاسخ به این سئوال که آیا مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت خواهد شد یا خیر، گفت:‌ این موضوع در دستور کار مسئولان باشگاه بوده و در روزهای آینده انجام خواهد شد.

هاشمی در همچنین در خصوص حضور مدیر رسانه‌ای در کنار تیم، توضیح داد: این موضوع به امروز و دیروز باز نمی‌گردد و من بارها در این خصوص اظهار نظر کرده‌ام. بدون شک افرادی که در حوزه رسانه دستی داشته و از قدرت تحلیل بسکتبال برخوردار هستند، می‌توانند با حضور خود نقش به‌سزایی در انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با بسکتبال داشته باشند. اینکه نقاط ضعف و قوت تیم‌ها به شکلی درست مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد موضوع مهمی است و اگر این اتفاق رخ بدهد اثرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط لیگ برتر تاکید کرد: امیدوارم لیگ امسال جدا از مسایل فنی و رقابتی با حساسیت‌های مثبت هم همراه باشد و از حاشیه‌ها دوری شود. بدون شک بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند باعث می‌شود هواداران بیشتری به بسکتبال روی بیاورند و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که جامعه فهیم و بزرگ بسکتبال روز به روز بیشتر شود.

گفتنی است در روزهای گذشته مسئولان تیم شهرداری گرگان نوید رضایی‌فر بازیکن ملی‌پوش پالایش نفت آبادان و حسن علی‌اکبری بازیکن فصل گذشته تیم آویژه صنعت پارسا مشهد را به خدمت گرفته و با سالار منجی نیز تمدید قرارداد کردند.

  • منبع خبر : ایرنا