به گفته ایرانپوریان: لیگ بیستم واقعا بی کیفیت بود
به گفته ایرانپوریان: لیگ بیستم واقعا بی کیفیت بود
ایرانپوریان می‌گوید به زودی تصمیم تازه‌ خود را می‌گیرد و تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.

به گزارش “حاشیه ورزش“، محمد ایرانپوریان مدافع راست سابق تراکتور که فصل خوبی را در آلومینیوم داشت، درباره نمایش هایش در لیگ بیستم گفت: بعد از سه هفته توانستم بازی کنم. تقریبا همه بازی‌ها را بازی کردم و خدا را شکر شرایط، شرایط خوبی بود. پارسال یک سال واقعا خیلی خوب بود. جدا از اینکه در هفته‌های آخر نتایج خوبی نگرفتیم یک سال خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم‌. کنار یک تیم جوان و تیم دونده‌ای بود که خیلی خوب کار کرد و بچه‌ها زحمت کشیدند. در چند هفته آخر هم بخاطر تغییرات زیاد و اینکه سرمربی تیم ترجیح داده بود بیشتر جوان‌ها بازی کنند که بازی نکرده بودند و بیشتر در مسابقات ببیند باعث شده بود. جوان گرایی و استفاده از بازیکنان امید تاوان هم دارد. در آن چند هفته خوب نتیجه نگرفتیم وگرنه قبل آن نتایج خیلی خوبی گرفتیم. جا دارد از تک تک بچه‌ها، مسئولین، مدیرعامل تیم، سرمربی تیم و کادر فنی تیم تشکر کنم که سال خوبی را رقم زدند.

 

وی در مورد شرایط آلومینیوم اظهار داشت: واقعا الومینیوم یکی از تیم‌هایی بود که کمتر تیمی دیدم که جوش به این خوبی باشد و تک تک بچه‌ها واقعا خوب بودند، کادرفنی‌مان چه آقای خطیبی چه آقای منصوریان که آمدند کادرفنی قابل احترام و خوبی بودند و از هرکدام چیزهایی یاد گرفتیم. سال خیلی خوبی بود، تجربه خیلی خوبی بود در کنار تمام بچه‌ها واقعا خوب بود. برای تیمی که سال اولش در لیگ برتر بود، خیلی سخت بود. خیلی تیم‌ها می‌آیند و آسانسوری پایین می‌روند ولی بخاطر همین رفاقت، همدلی، همین که جو تیم، جو خیلی خوبی بود بچه‌ها توانستند تیم را در شرایط ایده آل قرار بدهند و شما دیدید هفته‌هایی بود که ما برای سهمیه می‌جنگیدیم. من نمی‌گویم که فقط تاوات جوان گرایی و تاوان اینکه می‌خواستند بازیکنانی که از اول فصل بازی نکرده بودند در آن چند هفته آخر بازی دادند که فکر می‌کنم تنها دلیلش این بود که فکر می‌کنم این هم یک دلیل مثبت بود چون جوان‌هایی مثل مهدی سجادی، مثل چند نفر دیگر بازی کردند (یکی که تو نفت مسجد سلیمان دفاع راست بوده). جوان‌هایی را بازی دادند که فکر می‌کنم یک پوئن مثبت هم برای باشگاه و هم برای مربی و هم تیم است.

 

ایرانپوریان در پاسخ به این سوال که آیا از آلومینیوم جدا شده یا خیر، گفت: نه. جدا نشدم. قراردادم تمام شده. الان با چند تیم صحبت می‌کنیم که انشالله یک تصمیم خوب بگیریم که فصل بعد بتوانیم شرایط خوبی را هم برای خودمان و هم تیمی که می‌رویم رقم بزنیم.

 

او که سابقه بازی در شیراز را دارد، درباره صعود فجر به لیگ برتر توضیح داد: واقعا باعث خوشحالی تک تک ما است که یک تیم از شیراز باشد که فجر سپاسی اعتبار این شهر است. یک تیمی بوده که واقعا پله ترقی تک تک ما بوده. ما همه مدیون این تیم هستیم و خیلی خوشحالیم از این موقعیتی که پیش آمده. امیدوارم که مسئولین مطمئنا آقای فلاح و آقای کلانتری خیلی خیلی پیگیرند. آقای فلاح واقعا مدیر خیلی خوبی هستند، آقای کلانتری واقعا مربی قابلی است که در برق شیراز مربی من بوده زمان آقای یاوری. خیلی خیلی امیدوارم این گروه و این کادر که بتوانند امسال فجر را به یک ثبات خوب برسانند که این شهر همیشه لیاقت این را دارد که یک تیم داشته باشد. امیدوارم مسئولان استان فارس هم کمک کنند این اتفاق خوب بیفتد و این ثبات در فجر مثل قبل که همیشه جزو مدعیان بود و مدام در لیگ برتر بود، این اتفاق دوباره خواهد افتاد.

 

کاپیتان سابق تراکتور در مورد کیفیت لیگ بیستم گفت: واقعا یکی از بی کیفیت ترین لیگ‌هایی که من در این ۱۵ سال که در لیگ برتر هستم، دیدم این لیگ بود‌. چه از نظر برنامه‌ریزی‌ها، چه از نظر کیفیت مسابقات و نبود هوادار هم روی کیفیت بازی‌ها تاثیر گذاشته بود. فکر می‌کنم کیفیت ایده آلی نداشت. هر سال خیلی پدیده از لیگ ایران بیرون می‌آمد که به سر زبان‌ها می‌افتاد. امسال شما چنین چیزی شنیدید؟ که فلان بازیکن پدیده فلان تیم است. واقعا وجود نداشت. من فکر می‌کنم لیگ کیفیت بالایی نداشت و خیلی کیفیت معمولی نسبت به لیگ‌های قبل داشت و مطمئنا نبود هوادار هم تاثیر داشت.