بودجه مجزا برای موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان
بودجه مجزا برای موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(چهارشنبه) با حضور در ساختمان فدراسیون اتومبیلرانی با رییس و کارکنان فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار نشستی را با رییس و نایب رییس آقایان و بانوان فدراسیون داشت و در جریان عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گرفت.

سجادی در این نشست از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان فدراسیونی که مخاطبین زیادی دارد یاد کرد و درخصوص همگانی کردن این رشته، جذب اقشار مختلف مردم و پیش‌بینی دسترسی همگان به امکانات فدراسیون به خصوص در بخش‌هایی که امکان دسترسی رده‌های سنی وجود دارد و بتوانند فعالیت داشته باشند تاکید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این جلسه به موضوع آموزش پرداخت و اظهار کرد: آموزش‌ مستمر چه در سطح حرفه‌ای و چه در سطح همگانی باید با سازمان‌هایی که در این حوزه می‌توانند فعالیت داشته باشند ایجاد شود. این ارتباط می‌تواند با سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها و هلال احمر ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گسترش دهد تا در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی قابلیت‌های فنی را ارتقاء دهد و کسانی که علاقمند به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند به کشور ما بیایند.

سجادی هم‌چنین در این دیدار به ایجاد زیرساخت‌های پایدار در فدراسیون اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که از گذشته در فدراسیون باقی مانده باید برطرف شود.

وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان، گفت: باید به صورت مجزا ردیف مالی در فدراسیون برای رشد و توسعه ورزش بانوان چه در حوزه موتورسواری یا در حوزه اتومبیلرانی درنظر گرفته شود و در برنامه مدیریتی فدراسیون باشد.

هم‌چنین قرار شد جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون در حضور سجادی برگزار شود و مشکلات به صورت تخصصی‌تر بررسی شود.

با اعلام مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به‌زودی یک پروژه مهم با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.