بیانیه آلکمار: از عده‌ای به اصطلاح هوادار شرمساریم
بیانیه آلکمار: از عده‌ای به اصطلاح هوادار شرمساریم
باشگاه آلکمار هلند با صدور بیانیه‌ای از رفتار هوادارانش در بازی دیشب مقابل وستهم و حمله به هواداران این تیم انگلیسی عذرخواهی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

آلکار هلند دیشب در خانه خود میزبان وستهم در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا بود.

بعد از آنکه وستهم موفق شد در این بازی که در خانه حریفش برگزار شده بود 1-0 پیروز شده و به فینال صعود کند اتفاقات عجیب و تلخی در ورزشگاه تیم هلندی رخ داد. درحالیکه معدود هواداران وستهم در حال جشن گرفتن و شادی صعودشان به فینال بودند هواداران خشمگین تیم هلندی فنس‌های جداکننده دو گروه هوادار را از جا کنده و به هواداران انگلیسی حمله کردند.

باشگاه آلکمار دقایقی پیش به صورت رسمی اتفاقات دیشب را محکوم کرده و از باشگاه وستهم و هوادارانش عذرخواهی کرد.

در بیانیه باشگاه آلکمار چنین آمده است:” آنچه دیشب در استادیوم خانگی ما اتفاق افتاد همه خط قرمزها را در نوردید. باشگاه آلکمار از وستهم و هوادارانش صمیمانه عذرخواهی می‌کند. ما همچنین از هواداران آلکمار که از اتفاقات دیشب سرخورده هستند و احساس می‌کنند آبرویشان جلوی چشم دنیا رفته عذرخواهی می‌کنیم. درحالیکه همه در حال تماشای یک مسابقه اروپایی تاریخی بودند بازی به کابوس تبدیل شد آن هم به خاطر رفتار عده‌ای در پایان مسابقه. ما باید به خاطر دیشب شرمسار باشیم. نه به خاطر بازی فوتبال و نتیجه‌اش بلکه به خاطر رفتار عده قلیلی از هواداران. متاسفانه حتی نباید از کلمه هوادار برای اشاره به آن افراد استفاده کرد”.

باشگاه هلندی آلکمار می‌گوید برای همکاری با پلیس و نیروهای امنیتی آماده بوده و مشغول بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته است تا تماشاچیان خاطی را شناسایی کند.