بیانیه رئال مادرید در حمایت از زیدان
بیانیه رئال مادرید در حمایت از زیدان
باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه پرداخت و حمایت خود را از زیدان اعلام کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از آس، نوئل لوگرت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه سخنان تند و توهین آمیزی را درباره زیدان اسطوره فوتبال این کشور بر زبان آورد که با واکنش باشگاه رئال مادرید همراه شد.

او گفت: شاید زیدان به یک برنامه معین نیاز داشته باشد تا یک باشگاه و یا تیم ملی را بیابد و در آن مربیگری کند. او می‌تواند راهی هر تیمی که دوست دارد بشود چرا که من توجهی به آنچه مربوط به او است نمی‌کنم.

او درباره این سوال که آیا با زیدان مذاکره‌ای برای جانشینی دشان داشته است، گفت: به هیچ وجه. من اصلا با زیدان مذاکره نکرده‌ام و حتی تماس تلفنی هم نداشته ام.

این سخنان عجیب با واکنش باشگاه رئال همراه شد. در این بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: باشگاه رئال مادرید از این سخنان تاسف برانگیز رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال ابراز تأسف می کند. این سخنان بی احترامی به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال و ورزش است.

در ادامه بیانیه باشگاه رئال آمده است: باشگاه ما خواستار تصحیح فوری این اظهارات است. زیدان قهرمان ‌و نماد فرانسه است که قهرمانی در جام جهانی را برای کشورش و چندین جام دیگر را کسب کرد. او چه در دوران مربیگری و چه در دوران فوتبال پایبند به ارزش های انسانی بود.