بیرانوند و عدد 13 که واقعا نحس بود!
بیرانوند و عدد 13 که واقعا نحس بود!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس، نتوانست کلین شیت شماره 13 خود در لیگ برتر را ثبت کند.   به گزارش “حاشیه ورزش”، پرسپولیس در شرایطی در تهران و در لحظات پایانی مغلوب سپاهان شد که یک نیمه 10 نفره بازی کرده و شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد. علیرضا بیرانوند در این دیدار انگیزه زیادی برای بسته نگه داشتن […]

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس، نتوانست کلین شیت شماره 13 خود در لیگ برتر را ثبت کند.

 

به گزارش “حاشیه ورزش”، پرسپولیس در شرایطی در تهران و در لحظات پایانی مغلوب سپاهان شد که یک نیمه 10 نفره بازی کرده و شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد. علیرضا بیرانوند در این دیدار انگیزه زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه خود داشت، اما در نهایت این اتفاق رخ نداده و سپاهان 0-1 پیروز شد.

چند بازی در طول 90 دقیقه دروازه علیرضا بیرانوند تهدید شده و احتمالا مهم ترین موقعیت سپاهان نیز ضربه سر شهریار مغانلو در ابتدا نیمه دوم بود که با مهار این سنگربان مواجه شد. البته اغلب ضربات بازیکنان سپاهان درست در جایی زده می شد که علیرضا بیرانوند حضور داشت و او مشکلی چندان را برای جمع کردن این ضربات احساس نمی کرد.

اما در نهایت در دقیقه 94 این محمد کریمی بود که با ضربه ای فنی و دقیق موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و تعداد کلین شیت های او در این فصل در عدد 12 باقی ماند. در صورتی که حسین پورحمیدی فردا دروازه خود را برابر پیکان بسته نگه دارد، دروازه بان آلومینیوم در صدر جدول لیگ برتر از این حیث قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده : شهرزاد طاهری
  • منبع خبر : ورزش سه