بیرو هنوز مثل اردوی پیش فصل لبخند می‌زند!
بیرو هنوز مثل اردوی پیش فصل لبخند می‌زند!
علیرضا بیرانوند برای کسب آخرین کلین شیت فصل خود در آزادی تلاش خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

یکی از مهمترین انتقال‌های پیش فصل لیگ بیست و دوم مربوط به بازگشت علیرضا بیرانوند به چارچوب دروازه پرسپولیس بود. او به خانه برگشت تا خیال سرخ‌ها را تا حد زیادی راحت کند و در این فصل عملکرد قابل تحسینی داشته است.

بیرانوند تا اینجای فصل ۱۶ کلین شیت داشته و تلاش می‌کند برای هفدهمین بار در طول لیگ بیست و دوم دروازه خود را بسته نگه دارد. او در دو بازی حساس قبلی لیگ مقابل استقلال و پیکان کلین شیت کرد.

بیرانوند در شرایطی دوباره باید مقابل گل‌گهر قرار بگیرد که چند روز قبل در جام حذفی روی یک شروع مجدد دروازه خود را مقابل سورمه‌ای پوشان سیرجانی باز شده دید و حالا نمی‌خواهد این اتفاق را دوباره تجربه کند‌. بیرو در دیدار رفت با گل گهر در سیرجان با مهار یک پنالتی کلین شیت کرده بود‌.

آخرین تصویر بیرانوند از تمرین سرخ‌ها در حالی به ثبت رسیده که او مثل همیشه مشغول شوخی و خنده با هم‌تیمی های خود و وسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های برزیلی پرسپولیس است. بیرو که اعتماد به نفس بالایی دارد طوری می‌خندد که انگار نه انگار حساس‌ترین مقطع لیگ است و چهره‌اش هیچ تفاونی با اردوی پیش فصل سرخ‌ها ندارد!

این طور که پیداست ترس در چهره بیرانوند جایی پیدا نمی‌کند و این گلر برای کسب قهرمانی با پرسپولیس در بازگشت به اردوگاه سرخ مصمم است و علاوه بر آن دستکش طلای این فصل را نیز می‌خواهد‌.