بی توجهی هیات‌های کشتی به پرداخت هزینه تست PCR کشتی‌گیران جام تختی
بی توجهی هیات‌های کشتی به پرداخت هزینه تست PCR کشتی‌گیران جام تختی

بر خلاف اعلام فدراسیون کشتی، بسیاری از هیات های کشتی از پرداخت هزینه های مربوط به انجام تست PCR کشتی گیرانشان در جام تختی خودداری کرده اند. به گزارش حاشیه ورزش، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می […]

بر خلاف اعلام فدراسیون کشتی، بسیاری از هیات های کشتی از پرداخت هزینه های مربوط به انجام تست PCR کشتی گیرانشان در جام تختی خودداری کرده اند.

به گزارش حاشیه ورزش، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام تختی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

فدراسیون کشتی اعلام کرد، کشتی گیران برای حضور در این رقابت ها باید تست PCR خود را هزینه آن توسط هیات های کشتی پرداخت می شود را به فدراسیون کشتی ارائه دهند و پس از آن نیز تست دوم با هزینه فدراسیون کشتی از کشتی گیران گرفته خواهد شد.

برخلاف اعلام فدراسیون کشتی، هیات های کشتی در استان هایی مثل مازندران، تهران، فارس و … از پرداخت هزینه تست PCR کشتی گیرانشان در جام تختی خودداری کرده اند و کشتی گیران مجبور شده اند هزینه تست را خودشان پرداخت کنند.

جدا از بی توجهی هیات های استانی به انجام وظیفه شان در پرداخت هزینه، بهتر بود این تست تحت نظر هیات های کشتی انجام می شد تا از اطمینان بیشتری برخوردار باشد.

قرار است این رقابت های با حضور تعداد زیادی از کشتی گیران سراسر کشور و به صورت فشرده برگزار شود.