بی صبرانه منتظر بازی برای هال هستم
بی صبرانه منتظر بازی برای هال هستم
ستاره ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد بی‌صبرانه منتظر بازی برای تیم جدید خود است.

به گزارش حاشیه ورزش ، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فنرباغچه به هال سیتی انگلیس پیوست. قرارداد مهاجم ایرانی با این تیم انگلیسی به صورت قرضی و تا پایان فصل است.

سران تیم ترکیه‌ای نیز ۵.۵ میلیون یورو روی بازیکن جوان خود قیمت گذاشتند و اعلام کردند هر تیمی که خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن است، باید این مبلغ را به تیم ترکیه‌ای پرداخت کند.

صیادمنش گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. من این باشگاه را از زمان کودکی دنبال می‌کردم. این باعث افتخارم است که در این باشگاه بزرگ حضور پیدا کردم و اینجا در این استادیوم هستم. خیلی خوشحالم برای این باشگاه بزرگ آماده بازی هستم. استقبال خیلی خوبی از من شد، خوشحالم که به اینجا آمدم.

صیادمنش درباره حضورش در ورزشگاه در بازی با سوانسی، گفت: تیمی خیلی خوب بازی کرد. این اولین بازی بود که من از نزدیک بازی هال سیتی را دیدم. وقتی در ورزشگاه بودم انرژی خیلی مثبت و زیادی از هواداران گرفتم. جو ورزشگاه خیلی عالی بود. هواداران تیم عالی هستند و شنبه دوباره آن‌ها را خواهم دید. اول از همه، من همیشه بهترین تلاشم را می کنم. من می خواهم به تیم کمک کنم. من سریع هستم و چیزهای دیگری را در زمین نشان خواهم داد.

او در پایان گفت: فصل گذشته در اوکراین برای من عالی بود، ۲۰ بازی انجام دادم و ۹ گل در سوپر لیگ دو گل در لیگ کنفرانس (یوفا) به ثمر رساندم، ۴ پاس گل دادم و می خواهم این کار را اینجا برای هال سیتی ادامه دهم. من واقعا برای بازی در اینجا هیجان زده هستم.

ین بازیکن در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد و از آنجا نیز به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. او در ادامه راهی زوریا در اوکراین شد و درخشید و توانست حالا به صورت قرضی راهی هال سیتی شود. الله‌یار صیادمنش فصل جاری در تیم زوریا اوکراین درخشید و توانست ۷ گل برای تیمش در لیگ به ثمر برساند. با این حال مدت قرارداد قرضی او به پایان رسید و او به تیم فنرباغچه برگشت و حالا بار دیگر به تیمی قرض داده شد.