تاج گذاری پادشاه به عنوان MVP
تاج گذاری پادشاه به عنوان MVP
تیک بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به عنوان قهرمانی نخستین دوره تورنمنت درون فصلی NBA دست یافت

به گزارش حاشیه ورزش ، بازی فینال نخستین دوره تورنمنت درون فصلی لیگ بسکتبال NBA، امروز (یک‌شنبه – ۱۹ آذر ۱۴۰۲) برگزار شد که در پایان، تیم لس‌آنجلس لیکرز موفق شد با پیروزی در این دیدار به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

یاران لبران جیمز که بدون باخت و رکورد ۶ – صفر به فینال این تورنمنت رسیده بودند، در فینال نیز با نتیجه قاطع ۱۲۳ – ۱۰۹ تیم ایندیانا پیسرز را شکست دادند تا با رکورد ۷ – صفر عنوان قهرمانی نخستین دوره این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

در پایان این دیدار، «آنتونی دیویس» فوق ستاره تیم لیکرز با کسب ۴۱ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۵ پاس گل، ضمن ثبت دبل‌دبل بهترین بازیکن زمین شد.

«لبران جیمز» دیگر فوق ستاره لیکرز نیز موفق شد ۲۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده و دبل‌دبل کند.

در پایان این دیدار، لبران جیمز فوق ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز که این روزها شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد، به عنوان MVP تورنمنت درون فصلی انتخاب شد.

تورنومنت «درون فصلی» چیست؟

تورنمنت درون فصلی لیگ NBA برای نخستین‌بار در حال برگزاری است و این مسابقات خارج از جریان اصلی رقابت‌های لیگ برگزار نمی‌شود و برد و باخت تیم‌ها شامل دیدارهایی است که در طول فصل NBA محاسبه می‌شود اما به برنده این مسابقات که دور نیمه نهایی و فینال آن در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، جام قهرمانی اهدا می‌شود.

 

 

  • منبع خبر : ایسنا