تاوارس: خدا را شکر به فولاد نباختیم
تاوارس: خدا را شکر به فولاد نباختیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید خدا را شکر که در بازی با فولاد شکست نخوردیم.

به گزارش حاشیه ورزش ، ادسون تاوارس در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: هفته پیش از بازی با مس کرمان هفته دشوار و سختی برای تیم ما بود. به علت بارندگی در شهر آبادان خیلی شانسی برای تمرین کردن در زمین چمن نداشتیم، البته این هفته شرایط کمی بهتر شد و خیلی خوب تمرین کردیم.

وی ادامه داد: البته این نکته را هم در نظر بگیرید که تیم امروز صنعت نفت آبادان که مقابل فولاد بازی کرد، چهار، پنج بازیکن تیم آن تا به حال کنار هم بازی نکرده بودند که مربوط به دلایل مختلفی می‌شود. دو روز قبل برای اولین بار بود که تمام بازیکنانم کنار هم جمع شدند. اگر خط حمله تیم ما را با چهار بازی اولی که من در اینجا حضور پیدا کردم مقایسه کنید کاملاً متفاوت است. با توجه به شرایطی که به وجود آمد از آینده تیمم مطمئن هستم زیرا فولاد تیم بسیار خوبی است و بازیکنان آن سه سال است که کنار هم با یک مربی ثابت بازی می‌کنند. به هر حال نه فقط من، بلکه بازیکنانم نیز به حس اعتماد به نفس رسیده‌اند و باید منتظر باشیم تا ببینیم در انتهای فصل چه نتایجی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که چرا در استفاده از بازیکنانی که هفته قبل عملکرد مثبتی از خود داشتند احتیاط می‌کند؟ گفت: شما خبرنگار هستید دیگر؟ پس باید دلیلش را بدانید که در باشگاه چه اتفاقی در حال افتادن است. مربی بدون دلیل بازیکن را از ترکیب اصلی تیمش کنار نمی‌گذارد. این مشکل من نیست، برخی از این بازیکنان با باشگاه مشکل داشتند و بحث رفتن یا تمدید قرارداد آن‌ها بود و به همین دلیل چند روز با ما تمرین نکردند. این سؤال خوبی است چون خیلی از شما از اتفاقاتی که در باشگاه می‌افتد بی‌اطلاع هستید.

وی افزود: قبل از بازی با مس کرمان نیز ممی‌زاده در تمام طول هفته با تیم تمرین نکرد. نه به خاطر این‌که مشکل از من بود، بلکه او مصدوم بود و کمردرد داشت. بعد از بازی با مس کرمان با ما تمرین کرد و فکر می‌کنم مشکلی که قبلاً با باشگاه داشت نیز حل شد. سینا مریدی را هم فعلاً نداریم و باز هم مشکل این بازیکن با من نیست و احسان مرادیان را هم به همین دلیل کنار تیم نداشتیم. من یک مربی هستم و باید با شرایطی که پیش می‌آید بتوانم روبه‌رو شوم و در واقع باید با شرایطی که از دیدگاه انسانی پیش می‌آید بتوانم مشکلات را حل کنم و با آن‌ها روبه‌رو شوم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با مس کرمان در جام حذفی کمی جوانب احتیاط داشتیم که با این تیم بازی بکنیم یا نکنیم زیرا تمرکز ما روی لیگ بود ولی دیدگاه من این نیست که فقط توجه‌مان به لیگ باشد و به بازیکنانم گفتم که باید جام حذفی را جدی بگیریم و حتی می‌توانیم فینالیست جام حذفی هم باشیم و اگر نمایش تیم با مس کرمان را با الان مقایسه کنیم در واقع به شرایط خوب گذشته‌مان برگشته‌ایم. در واقع ما به تمام لیگ نگاه می‌کنیم و به یک بازی خاص نگاه نمی‌کنیم و برنامه‌ای را برای کل لیگ طرح‌ریزی کرده‌ایم. زمانی که به اینجا آمدم تیم ما انتهای جدول بود و اختلاف امتیاز ما با تیم بالاسرمان که در منطقه خطر بود ۶ امتیاز بود اما اکنون به ۳ امتیاز رسیده است. خدا را شکر امروز بازی را نباختیم.

تاوارس در پاسخ به این سوال که درست است که بحث معاوضه برخی بازیکنان مثل ممی‌زاده بازیکن نفت آبادان با منشا بازیکن مس رفسنجان وجود داشت؟ گفت: بله.