تا بازیهای آسیایی، فخری و قربانی سرپرست ما باشند
تا بازیهای آسیایی، فخری و قربانی سرپرست ما باشند

دختر شمشیرباز ایران گفت: از فدراسیون این درخواست را دارم که تا بازی های آسیایی با نظارت و سرپرستی فخری و قربانی تمرین کنیم. به  گزارش حاشیه ورزش پریماه برزگر درباره برنامه تیم ملی سابر زنان برای حضور در رقابت های پیش رو بیان کرد:  به غیر از پنج، شش ماه اول شیوع ویروس کرونا […]

دختر شمشیرباز ایران گفت: از فدراسیون این درخواست را دارم که تا بازی های آسیایی با نظارت و سرپرستی فخری و قربانی تمرین کنیم.

به  گزارش حاشیه ورزش پریماه برزگر درباره برنامه تیم ملی سابر زنان برای حضور در رقابت های پیش رو بیان کرد:  به غیر از پنج، شش ماه اول شیوع ویروس کرونا که تمام فعالیت های ورزشی تعطیل شده بود، تمرینات خود را به طور منظم انجام دادم. با وجود اینکه ساکن کرج هستم اما به طور مرتب به آکادمی ملی المپیک می‌روم و تمرین می کنم. قرار بر این بود از اول شهریور اردو باشد اما با افزایش مجدد شیوع کرونا، اردو لغو شد و قرار است در اولین فرصت برگزار شود. به ما  به این شکل منتقل شد که تمرینات با سرپرستی آقای قربانی باشد اما حالا اینکه فدراسیون در نهایت چه تصمیمی می گیرد را اطلاع ندارم.

او ادامه داد: ما رویدادهای مهمی چون کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو داریم و  من و بقیه هم تیمی هایم می خواهیم که مرتب تمرین کنیم و در این رویدادها نتیجه بگیریم نه اینکه صرفا شرکت کننده باشیم. می خواهیم واقعا تمرکزمان را بگذاریم تا مدال کسب کنیم و چشم اندازی هم به گرفتن سهمیه المپیک پاریس داشته باشیم.

برزگر با اشاره به حمایت فدراسیون از تیم زنان تاکید کرد: فدراسیون در این چندین سال  به بانوان کمک کرده و آقای باقرزاده همیشه از تیم بانوان حمایت کرده است که شخصا از او تشکر می کنم اما این درخواست را هم دارم که اجازه بدهد این روند ادامه داشته باشد و حداقل تا بازی های آسیایی با سرپرستی آقای  فخری و قربانی باشیم. این تنها نظر من نیست و بقیه ملی پوشان هم چنین درخواستی دارند.

ملی پوش شمشیربازی سابر زنان ایران  در پاسخ به این پرسش که در تمرینات پیشرفتی احساس کرده اند که اکنون این درخواست را از فدراسیون دارند، تصریح کرد: من روز به روز پیشرفت خودم را می بینم و واقعا راضی هستم آن هم در شرایطی که هنوز اردو شروع نشده و تمرینات انفرادی بوده است. البته همه مربیان که تاکنون بوده‌اند زحمت کشیده اند و واقعا قدردانشان هستم اما در این مقطع با توجه به دانشی که کشورهای صاحب نام مانند کره جنوبی، چین و ژاپن دارند، سرپرستی فنی آقای فخری و قربانی می‌تواند به ما کمک کند و خودتان هم شاهد پیشرفت تیم مردان در این سالها بوده اید. من به عنوان عضو کوچکی از  خانواده شمشیربازی می‌گویم که تنها درخواست ما این است. فدراسیون همیشه ما را حمایت کرده و کم نگذاشته است، امیدوارم همچنان  هم این حمایت و توجه ادامه داشته باشد.