تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!
تا 2 روز پیش هوا 3 بر صفر به سود من بود!
قایقران پارالمپیکی ایران ابراز امیدواری کرد، شانس حضور در فینال مسابقات پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر کلاس VL۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیدا کند.

به گزارش حاشیه ورزش، اسلام جاهدی بعد از پایان کارش در مرحله مقدماتی مسابقات پاراکانوی انفرادی ۲۰۰ متر کلاس VL۲ بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: امروز دور اول مسابقات برگزار شد، آنهم در شرایط جوی نامناسب و زیر باران شدید و همراه با باد. البته این شرایط برای من تنها نبود و همه ورزشکاران در وضعیتی مشابه با هم رقابت کردند.

وی در ادامه افزود: تا دو روز پیش هوا ۳ بر صفر به سود من که بندرعباسی هستم، بود. اما امروز هوا شد ۳ بر صفر به سود رقبای آمریکایی و اروپایی‌ام! البته گلایه‌ای نیست و همانطور که گفتم رقابت در وضعیتی برابر برگزار شد.

جاهدی خاطر نشان کرد: در کل مسابقه خوبی بود و من به نیمه نهایی رسیدم. امیدوارم روز شنبه در مسابقه نیمه نهایی فرصت و شانس حضور در فینال را پیدا کنم و آنجا بهترین نتیجه را بگیرم.

قایقران پارالمپیکی یادآور شد: من اهل استان هرمزگان و شهر زیبای بندرعباس هستم. ما در طول سال به ندرت چنین هوایی را می‌بینیم. شاید سردترین روز سال ما در بندرعباس اینطور باشد، آنهم نه با این باد و باران. همانطور که گفتم باد و باران برای همه ما بود و من و دیگر قایقرانان با بهترین و بالاترین حد توان و امکانات در پارالمپیک شرکت کردیم و همه هم دنبال بهترین نتیجه هستیم.

وی ارزیابی‌اش از عملکرد خود در مسابقه امروز را اینطور بیان کرد: از گروه ما امروز فقط یک نفر می‌توانست مستقیم به فینال صعود کند که این شانس به قایقران پرتغالی رسید. من و نفرات دوم و سوم هم به نیمه نهایی راه پیدا کردیم.

جاهدی در مورد شناخت خود از رقبایش گفت: من قبل از مسابقات پارالمپیک رقبای خود را به خوبی آنالیز کرده بودم. من یا با آنها مسابقه داده یا تمرین کرده بودم و می‌دانم کارم سخت است. امیدوارم ابتدا در مرحله نیمه نهایی هوا ۳ بر صفر به سود من باشد و بعد از آن فرصت صعود به فینال را پیدا کنم.

وی در پایان در واکنش به طرح این موضوع که آسمان توکیو و شهرهای اطراف آن تا روز شنبه بارانی خواهد بود، تصریح کرد: ایرادی ندارد. خدا با ماست و ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.