تجلیل‌ از غیر تهرانی‌ها پیش از المپیک
تجلیل‌ از غیر تهرانی‌ها پیش از المپیک

ورزشکاران استان تهران همچنان چشم انتظار هستند تا مسئولان پایتخت همانند دیگر استان‌ها به سراغ ورزشکاران المپیکی خود بیایند. به گزارش حاشیه ورزش، در هر دوره المپیک همیشه شاهد بودیم که در  مسئولان مختلف هر استان با حضور در اردوهای تیم های ملی، دیداری با ورزشکاران المپیکی خود دارند و  از آنها تقدیر می‌کنند. در […]

ورزشکاران استان تهران همچنان چشم انتظار هستند تا مسئولان پایتخت همانند دیگر استان‌ها به سراغ ورزشکاران المپیکی خود بیایند.

به گزارش حاشیه ورزش، در هر دوره المپیک همیشه شاهد بودیم که در  مسئولان مختلف هر استان با حضور در اردوهای تیم های ملی، دیداری با ورزشکاران المپیکی خود دارند و  از آنها تقدیر می‌کنند. در این دوره از بازی ها هم برخی استان ها دست به کار شده‌اند که تقدیری از ورزشکاران خود داشته باشند. برای نمونه استانداری گیلان با حضور در آکادمی ملی المپیک از ورزشکاران المپیکی خود با اهدای یک واحد مسکن مهر و یک سکه تقدیر کرد.

محمد رهبری، نازنین ملایی، آرمین هادی پور از جمله ورزشکاران اهل استان گیلان در کاروان ایران هستند.

مازندران هم در تقدیر از کشتی گیران خود یک سکه به هر کدام اهدا کرد. حتی اعلام شد هفته آینده نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، مراسم تجلیل دیگری از کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های المپیک توکیو به عمل خواهد آمد.

مسئولان استانی یزد هم قرار است دیداری با ورزشکار المپیکی خود داشته باشند و تاکنون هم به او مبالغی را پرداخت کرده‌اند.

در این میان به نظر می رسد سر ورزشکاران پایتخت نشین بی کلاه مانده است. با وجود اینکه استان تهران ورزشکاران زیادی در کاروان ایران دارد اما استانداری یا دیگر مسئولان این استان پیگیر ورزشکاران خود نشده‌اند که این مسئله باعث دلخوری المپیکی‌ها شده است.

سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی، شاهین موسوی، علی داودی، علی پاکدامن، مصطفی حسین خانی، ثریا آقایی از جمله ورزشکاران استان تهران هستند.
ورزشکاران تهرانی مدتی پیش نیز از بی توجهی‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم گلایه داشتند.