تداوم پیروزی‌های خانه من مشهد
تداوم پیروزی‌های خانه من مشهد
تیم فوتسال خانه من مشهد در لیگ فوتسال بانوان بازهم به پیروزی رسید.

 

 

به گزارش حاشیه ورزش 

خانه من در رقابت با تیم فوتسال سایپا با نتیجه ۲ بر یک موفق شد که یک پیروزی دیگر را در خانه خود کسب کند و همچنان صدرنشین جدول باشد.  این رقابت حساس را زری فتحی، داور شیرازی فوتسال کشورمان قضاوت کرد و ۲ گل خانه من را زهرا محمد زاده به ثمر رساند.

رضا پور: تجربه سایپا نگذاشت نتیجه بهتری بگیریم

رضا پور، سرمربی تیم فوتسال خانه من مشهد در گفت‌وگو با ایسنا عملکرد تیم خود را مقابل سایپا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سایپا یک تیم باتجربه است و چندین دوره قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم رقابتی سراسر هیجان، استرسی و پایاپای بود؛ اما درنهایت پیروزی از آن تیمی است که استفاده بهتری از موقعیت‌های خود داشته باشد.

وی قضاوت داور این رقابت سخت را مطلوب ارزیابی کرد و در خصوص گل نشدن موقعیت‌های خانه‌ من بیان کرد: بازیکنان خانه من به‌اندازه تیم سایپا باتجربه ندارند اما بی‌تجربه هم نیستند. با توجه به‌ اینکه در رقابت‌های حساس از بازیکنان کم‌تجربه کمتر استفاده می‌کنیم بازی بر عهده ۵ یا ۶ بازیکن است که استرس‌های روانی و جسمی و خستگی بازیکنان مانع از ضربات نهایی مطلوب شد. ضمن اینکه یکی از همین بازیکنان کم‌سن‌وسال در رقابت با سایپا پاس گل داد.

رضا پور ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که نتوانستیم تمام موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم تجربه دروازه‌بان و مدافع سایپا بود که با استفاده از تجربه خود مانع ورود ضربات ما به دروازه‌اش  بود.