تراشتگن: شکست برابر آلمریا دردناک بود
تراشتگن: شکست برابر آلمریا دردناک بود
سنگربان تیم فوتبال بارسلونا شکست برابر آلمریا را تلخ و دردناک توصیف کرد. او گفت که می‌خواهد سنگربان نخست تیم ملی فوتبال آلمان شود.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا رفت و با یک گل شکست خورد.

تراشتگن، سنگربان آلمانی آبی‌اناری‌ها بعد از بازی گفت: می‌توانستیم در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. در نیمه دوم بهتر بودیم اما در نهایت شکست خوردیم. شکست تلخ و دردناکی بود. اصلا زمان مناسبی برای این شکست نبود اما اجازه دهید که آرامش خود را حفظ کنیم. آلمریا در این بازی در کارهای دفاعی بسیار خوب ظاهر شد و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود.

او ادامه داد: باید با قدرت پیش رفت و بهتر ظاهر شد. دیدار برابر رئال مادرید در جام حذفی بهترین فرصت برای تغییر و خارج شدن از این شرایط است. باید به انتقاد از خود پرداخت و دلیل این شکست را جست‌وجو کرد.

تراشتگن درباره جایگاه خود در تیم ملی فوتبال آلمان هم گفت: در سال‌های اخیر تغییر کرده‌ام و تجربه‌ام بیشتر شده است. من اکنون آماده گام بعدی در تیم ملی هستم و طبیعتا دوست دارم که سنگربان اول باشم. هدف اصلی من چه در بارسلونا و چه در تیم ملی آلمان، قرار گرفتن در ترکیب اصلی است.

این دروازه‌بان باتجربه آلمانی تنها ۳۰ بازی ملی در کارنامه دارد. او گفت که هدفش این است که در یورو ۲۰۲۴ سنگربان اول ژرمن‌ها باشد.

تراشتگن در سال‌های اخیر همواره به تیم ملی دعوت شده است اما چه با یواخیم لوو و چه با هانسی فلیک، سنگربان دوم بوده و همواره ذخیره مانوئل نویر بوده است.