تراشتگن: کار سختی برای قهرمانی نداریم
تراشتگن: کار سختی برای قهرمانی نداریم
مارک تراشتگن، دروازه بان بارسلونا، در شب رکوردشکنی‌اش تاکید کرد که آبی اناری ها کار سختی برای فتح لالیگا ندارند.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا با پیروزی 4-0 مقابل رئال بتیس اختلاف 11 امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد و فاصله ای تا قطعی کردن قهرمانی اش در لالیگا ندارد. مارک تراشتگن، یکی از ستاره های تیمش در این دیدار بود که موفق به ثبت یک کلین شیت دیگر شد.

دروازه بان آلمانی بارسا طی 32 بازی 24 بار دروازه خود را بسته نگه داشته و تنها 2 کلین شیت تا آمار شگفت انگیز فرانسیسکو لیانیو، دروازه بان لاکرونیا (94-1993) فاصله دارد. او همچنین بهترین دروازه بان تاریخ بارسلونا از نظر تعداد کلین شیت در یک فصل به حساب می آید.

او در پایان بازی با بتیس با ابراز خوشحالی از رکوردی که به ثبت رسانده گفت: “برای ثبت این رکورد فوق العاده خوشحالم و امیدوارم که بتوانم آن را بهتر کنم.”

تراشتگن، خود را آماده کسب عنوان قهرمانی لالیگا با بارسلونا کرده تا عملکرد بی نظیرش را با جام به پایان برساند: “باید به خاطر کسب این برد به هم تیمی هایم تبریک بگویم. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل داریم و باید تا قطعی کردن قهرمانی دست از تلاش برنداریم.”

بارسلونا برای قطعی کردن قهرمانی خود به تنها 8 امتیاز طی 6 بازی آینده خود نیاز دارد. ترشتگن در واکنش به این شرایط با خنده گفت: “کار سختی برای قهرمانی نداریم!”