تراکتور می‌تواند پیشرفت کند
تراکتور می‌تواند پیشرفت کند
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش بهتر از روزهای قبل شده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، سولدو در نشست خبری بعد از تساوی صفر- صفر تیمش با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ما به اینجا آمده بودیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. فولاد یک تیم خوب و منسجم است و در تمام خطوط خود بازیکنان خوبی دارد.

او ادامه داد: برای این بازی برنامه خاص خودمان را داشتیم و تا جایی که توانستیم برنامه‌های‌مان را پیاده کردیم. باید از تمام بازیکنانم برای بازی خوبی که به نمایش گذاشتند و امتیازی که به دست آوردند، تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در بازی‌سازی خوب نبود؟ گفت: تیم من در وسط زمین مشکل دارد و البته در خطوط دیگر تیم نیز مشکلاتی داریم چون مدت کوتاهی است که با تراکتور کار می‌کنم؛ به مرور زمان این مشکل را برطرف می کنم. برای من خیلی مهم است زیرا تراکتور بازی‌های این فصل را خوب شروع نکرد اما تمام تلاش‌مان را می کنیم تا ابتدا به خط دفاعی‌مان انسجام بدهیم و بعد بر اساس آن بتوانیم بقیه خطوط را هم ترمیم کنیم.

وی ادامه داد: تیم تراکتور نسبت به شروع کارم خیلی بهتر کار می‌کند و امیدوارم این روند رو به رشد را بهتر کنیم. تراکتور می‌تواند پیشرفت کند اما من زمان کمی در اختیار داشتم. خوشحال هستم در چند بازی که با تراکتور کار کرده‌ام خیلی خوب تمرکز داشتیم و تمام نکاتی که در تمرینات به آن اشاره داشته‌ام، توسط بازیکنان در زمین پیاده شده است.