ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
سرمربی پرتغالی سپاهان مانند دیدار برابر مس رفسنجان در مقابل ملوان هم تیمش را با تمام قوا راهی میدان خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

با توجه به پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی در دربی 100 پایتخت حالا مورایس و بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانند، فرصتی برای اشتباه ندارند و باید با سه امتیاز کامل مسابقه از دیدار برابر ملوان خارج شوند.

خط دفاع و دروازه: خبری از سورپرایز نیست
در خط دروازه پیام نیازمند یک بار دیگر در یک دیدار حساس وظیفه حراست از دروازه سپاهان را برعهده خواهد داشت و محمد دانشگر و نیلسون جونیور نیز مرکز خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل خواهند داد. رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور هم در این مسابقه مثل همیشه دفاع راست و چپ سپاهان را پر خواهند کرد.

خط میانی: کاپیتان دوباره در ترکیب اصلی
مثلث جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی و محمد کریمی طی بازی‌های اخیر نمایش بسیار خوبی در کنار هم ارائه کرده‌اند و هماهنگی ویژه‌ای میان آنها دیده شده است. در دیدار قبلی مورایس مجبور شد در روز غیبت مسعود ریگی از نورافکن در منطقه میانی زمین بهره ببرد، حالا اما با بازگشت ریگی بار دیگر شاهد همان مثلث مورد انتظار هستیم که ریگی، کریمی و علی‌محمدی هستند.

خط هجومی: بازگشت امید به خط آتش
استفاده از امید نورافکن در پست هافبک میانی در مصاف با مس رفسنجان سبب شد تا مورایس از عیسی مرادی در ترکیب اصلی استفاده کند، اما در مصاف با ملوان انتظار می‌رود بار دیگر شاهد شکل‌گیری مثلث امید نورافکن و فرشاد احمدزاده در دو پست وینگر چپ و راست و درنهایت شهریار مغانلو به عنوان مهاجم هدف تیم باشیم.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان:
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.
این مسابقه از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد و سپاهان در صورت پیروزی، جای پرسپولیس را در صدر جدول می‌گیرد.