ترکیب احتمالی پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا
ترکیب احتمالی پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا
تیم‌های پرسپولیس و النصر امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که به احتمال زیاد بیرانوند در ترکیب سرخپوشان حضور دارد.

حاشيه ورزش:تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی می‌رود که گل محمدی تغییری در ترکیب تیم ایجاد نکرده و با همان ترکیب همیشگی تیم خود را روانه این مسابقه می‌کند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به علت مصدومیت حضورش در بازی با تیم النصر عربستان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما او تست‌های پزشکی را با موفقیت سپری کرد و در آخرین روز قبل از بازی با النصر در تمرینات حضور یافت تا خیال گل محمدی از بابت دروازه تیمش راحت شود.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم النصر به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی

در آن طرف، تیم النصر عربستان آن قدر بازیکن شاخص و ستاره در اختیار دارد که سرمربی این تیم برای چینش ۱۱ نفر اصلی خود در این بازی چالشی شیرین و یک مشکل اساسی دارد.
ترکیب احتمالی النصر برابر تیم پرسپولیس به شرح زیر است:

نواف العقیدی، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، الکس تلس، عبدالمجید الصلیهم (سکو فوفانا)، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ (اوتاویو)، ایمن یحیی، سادیو مانه (اندرسون تالیسکا) و کریستیانو رونالدو

دیدار مهم و حساس تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان امشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : افکارنیوز