تساوی استقلال با نفت م س فقط خبر از ناهماهنگی می دهد
تساوی استقلال با نفت م س فقط خبر از ناهماهنگی می دهد
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت با یکدیگر هماهنگ نیستند.

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با حاشیه ورزش ، درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی جالبی نبود. این بازی مثل بازی مقابل سپاهان بود. استقلال در دقایق آخر شرایط بهتری برای خود فراهم کرد و چند موقعیت برای خود خلق کرد. بازیکنان استقلال همچنان باهم هماهنگ نیستند. در اوایل نیمه اول، نفت مسجد سلیمان موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشت اما نتوانست از فرصت خود استفاده کند. هافبک‌های استقلال در این بازی نتوانستند مهاجمان را تغذیه کنند. زمانی که قایدی و شهباززاده به بازی آمدند، تحرک مهاجمان بیشتر شد. من گفته بودم که سخت‌ترین بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان است چون شرایط بازی مقابل این تیم سخت است.

او ادامه داد: استقلال طوری که باید هجومی کار می‌کرد، نتوانست کاری از پیش ببرد. زمانی که ۲ مهاجم سرزن برای استقلال در میدان بودند، نفوذ خاصی از جناحین صورت نگرفت. نمی‌دانم چه صحبتی با بازیکنان انجام شده است اما کار به این شکل پیش رفت. نفت مسجد سلیمان در دفاع خوب بود اما در نیمه اول عملکرد بهتری داشت و موقعیت‌های خوبی برای خود خلق کرد.

رشیدی در پایان گفت: ساپینتو در وهله باید تیم خود را بشناسد و ترکیب اصلی خود را شناسایی کند. استقلال مهاجمان سرزن خوبی دارد و می‌تواند از بازیکنانی مثل آرمان رمضانی استفاده کند. باید یک سیستم منسجمی تا اینجای کار شکل می‌گرفت اما شاهد این مساله نبودیم.