تساوی پرسپولیس برابر النصر ۱۰ نفره
تساوی پرسپولیس برابر النصر ۱۰ نفره
دیدار حساس دو تیم النصر عربستان و پرسپولیس به نتیجه مساوی به پایان رسید

به گزارش حاشیه ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه الاول پارک به مصاف تیم النصر عربستان رفت.

لحظات حساس بازی:

در دقیقه یک بازی النصری در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شدند که داور بازی تکل سروش رفیعی روی رونالدو را پنالتی اعلام کرد که بعد از بررسی با کمک داور ویدئویی این تصمیم را رد کرد. نکته جالب توجه آنجاست که بعد از اعلام پنالتی فوق ستاره پرتغالی به سمت داور بازی رفت و در حرکت جوانمردانه به داور بازی اعلام کرد پنالتی نبوده است و خطایی روی او صورت نگرفته است.

در دقیقه ۱۲ شهاب زاهدی روی پاس عمقی مهدی ترابی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که سنگربان النصر توپ را مهار کرد. ۵ دقیقه بعد از این صحنه این‌بار دانیال اسماعیلی‌فر صاحب موقعیت گلزنی شد که بازهم دروازه‌بان النصر توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۱۷ بازی علی لاجامی خطایی شدیدی را روی میلاد سرلک انجام داد که همین موضوع باعث شد داور مدافع النصری‌ها را اخراج کند تا این تیم خیلی زود ده نفره شود.

شهاب زاهدی در دقیقه ۲۶ بازی صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت او با فاصله کم از کنار دروازه النصر به بیرون رفت.

در ادامه بازی در نیمه نخست، اتفاق خاصی روی دروازه هیچ یک از دو تیم رخ نداد تا در پایان نیمه نخست با نتیجه صفر – صفر به پایان برسد و دو تیم راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم سادیو مانه از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس نفوذ کرد و توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که بیرانوند هنگام مشت کردن توپ با رونالدو برخورد کرد و این بازیکن نقش زمین شد.

دقیقه ۴۸ بازی ارسال اسماعیلی‌فر در درون محوطه جریمه النصر به رفیعی رسید و شوت او با فاصله از کنار دروازه حریف عربستانی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳ بازی شهاب زاهدی در موقعیت تک‌به‌تک صاحب موقعیت گلزنی شد و دروازه پرسپولیس را باز کرد اما داور این صحنه را آفساید گرفت.

دقیقه ۵۷ بازی ضربه نفس‌گیر رونالدو با فاصله‌ای نزدیک از تیر عمودی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقع ۶۰ بازی ترابی با نفوذ از سمت چپ توپ را به سرلک رساند تا او با سنگربان النصر تک‌به‌تک شود اما باز هم دروازه‌بان عربستانی ها مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ۷۰ بازی سرلک در برخورد با بازیکن النصر دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

دقیقه ۸۵ بازی نیز امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

در دقیقه ۹۳ بازی شوت دانیال اسماعیلی‌فر در شلوغی محوطه جریمه النصر از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا پرسپولیس ۸ امتیازی شود و برای صعود همچنان امیدوار باشد. النصر نیز با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان ،علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی ( وحدت هنانوف) ، میلاد سرلک( نبیل باهوئی) ، سروش رفیعی( سینا اسدبیگی) ، مهدی ترابی، مید عالیشاه ( میلاد سورگی) ، شهاب زاهدی (سعید صادقی).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

النصر

نواف العقدی، سلطان الغنام، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، ایمن یحیی، اوتاویو مونتیرو، مارسلو بروزویچ، سامی النجعی، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

سرمربی: لوئیس کاسترو

  • منبع خبر : مهر