تعجب فدراسیون جهانی والیبال از پیروزی سخت آمریکا مقابل ترکیه
تعجب فدراسیون جهانی والیبال از پیروزی سخت آمریکا مقابل ترکیه
تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی بسیار سخت توانست ترکیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد که این موضوع با تعجب فدراسیون جهانی والیبال همراه بود.

به گزارش حاشیه ورزش ، در جریان مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال آمریکا به مصاف والیبال ترکیه رفت و موفق شد به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی سخت والیبال آمریکا نوشت: آمریکایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان به یک پیروزی سخت ۳-۲ (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۷، ۲۲-۲۵؛ ۱۹-۲۵، ۱۵-۱۲) مقابل ترکیه دست یافتند. دیوید اسمیت با ارزش ترین بازیکن آمریکا در این مسابقه بود. او با حملات سریع خود تقریبا بازی کاملی را به نمایش گذاشت.

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: باید گفت که آمریکا در یک بازی باورنکردنی در دور یک شانزدهم مقابل ترکیه پیروز شد و به یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهانی مردان جهان صعود کرد.

دیوید اسمیت ملی پوش والیبال آمریکا در خصوص این بازی گفت: ترکیه به بازی برگشت. آنها تسلیم نشدند و این همان چیزی است که در این مرحله از مسابقات قهرمانی جهانی انتظار دارید. ترکیه قدرت و استحکام ذهنی واقعی را نشان داد. ما باید کمی تقلا می‌کردیم تا راه حلی پیدا کنیم و خوشبختانه در پایان توانستیم این کار را انجام دهیم. من واقعاً به بچه‌ها افتخار می‌کنم که به کار تیمی پایبند هستند. از نظر روحی واقعاً بازی سختی بود، اما ما کار بزرگی انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، این پیروزی در حالی برای آمریکا به دست آمد که تیم ملی والیبال آمریکا در دو ست نخست به پیروزی رسیده بود اما والیبال ترکیه توانست بازی را به تساوی ۲ بر ۲ برساند تا تکلیف تیم برتر به ست پنجم کشیده شود. تیم والیبال آمریکا در ست پنجم توانست به سختی ترکیه را شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.