تعریف سروش رفیعی از بازی دفاعی فولاد!
تعریف سروش رفیعی از بازی دفاعی فولاد!
هافبک پرسپولیس می‌گوید بازی دفاعی فولاد باعث شد که تیمش کمتر صاحب فرصت شود.

به گزارش حاشیه ورزش، سروش رفیعی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار با فولاد در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بدی نبود اما می‌توانست بهتر باشد. از هواداران ممنون هستم که ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند. بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر در این مدت ناراحت‌کننده بود و امیدوارم ورود بانوان هم آزاد شود تا خانواده‌ها در کنار هم بازی را ببینند. آرزوی من این است که خانواده‌ام یک بار از ورزشگاه بازی من را ببیند.

وی ادامه داد: فولاد با کادر فنی و بازیکنان خوب، با لایه‌های دفاعی قوی مقابل ما ایستاد و کار شیفت را به خوبی پیاده کرد. دفاع تیمی را خیلی خوب انجام دادند و در این شرایط موقعیت ایجاد کردن سخت است. دو موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی گل نشد اما این استراتژی تیم به زودی نتیجه خواهد داد.

رفیعی درباره دو تساوی بدون کل پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی عنوان کرد: اول فصل است و هواداران پرسپولیس پایین و بالای زیادی دیدند. آن‌ها صبور هستند و همان‌طور که ما صبر را در بازی خود نشان می‌دهیم و سعی می‌کنیم مالک زمین باشیم، امیدوارم آن‌ها هم صبور باشند و مطمئن باشند نتیجه خواهیم گرفت.

هافبک پرسپولیس درباره انتشار قرارداد دو تیم پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: من اطلاعی در این خصوص ندارم. حالا شفاف بگویند. آیا همه جای مملکت می‌گویند هر کسی چقدر حقوق می‌گیرد؟ اصلا بگویند؛ آیا نفعی به سود مردم خواهد داشت؟