تعطیلات لیگ به سود استقلال شد/ اشتباه مدافعان زیاد است
تعطیلات لیگ به سود استقلال شد/ اشتباه مدافعان زیاد است
هافبک سابق استقلال گفت: اشتباه فردی مدافعان استقلال بیش از اندازه است.

ستار همدانی در گفتگو با حاشیه ورزش با اشاره به برد استقلال برابر صنعت نفت در لیگ برتر گفت: استقلال باید خوشحال باشد که در هوای گرم آبادان توانست ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاورد و همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد. بعد از اینکه استقلال از لیگ قهرمانان بازگشت یک افت محسوس داشت و هنوز مشخص نیست چه مشکل یا عواملی باعث شده که استقلال که در لیگ قهرمانان بسیار پرانگیزه، با روحیه و زیبا بازی می کرد در ۴ بازی دو شکست را پذیرا شود. متاسفانه استقلال 6 امتیاز حساس را در لیگ برتر برابر ذوب آهن و پرسپولیس از دست داد و کارش برای قهرمانی نسبت به گذشته سخت تر شده است اما کادر فنی استقلال باید تلاش کند تا در تعطیلات پیش رو آبی پوشان را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده آل برساند.

هافبک سابق استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال تصریح کرد: متاسفانه باید بپذیریم دفاع استقلال ضعیف است. از ابتدای فصل بارها پیشکسوتان و کارشناسان این موضوع را عنوان کردند اما هنوز هم این مشکل حل نشده است. اشتباهات فردی مدافعان استقلال زیاد شده است. بعضی اوقات آنقدر اشتباهشان فاحش است که باعث می شود به راحتی دروازه استقلال باز شود.

همدانی با بیان اینکه تعطیلی لیگ برای تشکیل اردوی تیم ملی به نفع استقلال است، گفت: با توجه به اینکه تنها یک بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شده دست فرهاد مجیدی برای تمرینات تاکتیکی و آمادگی جسمانی بازیکنان باز است و او می تواند از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و تیمش را آماده ادامه لیگ و جام حذفی کند.

وی در مورد گلزنی آرمان رمضانی وانتقاداتی که از این بازیکن می شد، گفت: خوشحالم از اینکه رمضانی توانست برای استقلال یک گل حساس بزند. او بازیکن خوبی است اما آنقدر تحت فشار بود که با استرس وارد زمین می شد. همه از او انتظار گلزنی داشتند و فکر می کنم با گلی که برابر ذوب آهن زد از این فشار بیرون آمده و می تواند درآینده برای آبی پوشان باز هم گل بزند.