تعیین تکلیف سهمیه های پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو
تعیین تکلیف سهمیه های پارالمپیکی باقی مانده برای اعزام به توکیو

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: تکلیف سهمیه های باقی مانده در رشته های دوچرخه سواری، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و پاراتکواندو فردا سه شنبه پس از برگزاری نشست هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد. هادی رضایی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: در حال حاضر […]

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: تکلیف سهمیه های باقی مانده در رشته های دوچرخه سواری، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و پاراتکواندو فردا سه شنبه پس از برگزاری نشست هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک مشخص خواهد شد.

هادی رضایی در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: در حال حاضر اعزام ۵۴ ورزشکار به بازیهای پارالمپیک توکیو قطعی شده است و تکلیف اعزام ۱۲ ورزشکار دیگر در رشته های دوچرخه سواری، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی و پاراتکواندو پس از جلسه هیات رییسه و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که روز سه شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۴ در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت یک سهمیه باقی مانده در رشته پاراتیروکمان گقت: برای این که تکلیف جانشین مرحوم راضیه شیرمحمدی در بازیهای پارالمپیک توکیو مشخص شود، قرار است تیم ملی پاراتیروکمان اواسط تیرماه در مسابقات بین المللی چک شرکت کند تا وضعیت جانشین مرحوم شیرمحمدی و همچنین پنج سهمیه کسب شده (۴ سهمیه در مردان یک سهمیه در زنان) مورد بررسی و برای اعزام به توکیو نهایی شود.

رضایی در ادامه از حضور تیم روسیه قهرمان اروپا در ایران برای انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته مردان در تیرماه خبر داد و گفت: برای این که بتوانیم تیم آماده و خوبی را در والیبال نشسته راهی توکیو کنیم، به درخواست تیم روسیه قرار است تیرماه با این تیم بازی رفت و برگشت برگزار کنیم. بنابراین ۲۱ تیر تیم روسیه برای انجام سه بازی تدارکاتی به ایران خواهد آمد.

وی در پایان از تیم های والیبال نشسته ایران، روسیه، بوسنی و هرزگوین، آلمان، مصر، چین، ژاپن و برزیل به عنوان هشت تیم شرکت کننده در بازیهای پارالمپیک توکیو نام برد.