تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی
تعیین سرپرست برای فدراسیون‌های اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک برای برگزاری انتخابات گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدهای این ۳ فدراسیون برای برگزاری انتخابات به دست ما نرسیده و به زودی سرپرست این ۳ فدراسیون مشخص خواهد شد. به گزارش حاشیه ورزش، مهدی علی نژاد، معاون ورزش […]

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک برای برگزاری انتخابات گفت: هنوز تایید صلاحیت نامزدهای این ۳ فدراسیون برای برگزاری انتخابات به دست ما نرسیده و به زودی سرپرست این ۳ فدراسیون مشخص خواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش، مهدی علی نژاد، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت سه فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: تا به امروز هنوز تایید صلاحیت کاندیداها برای برگزاری انتخابات این سه فدراسیون به دست ما نرسیده است و ما بزودی برای این سه فدراسیون سرپرست تعیین خواهیم کرد.

وی همچنین درباره وضعیت بیمه منجیان غریق نیز گفت: اساسا بحث بیمه منجیان غریق به کارفرما ارتباط دارد و اگر کارفرمایی در این زمینه کوتاهی کند تخلف است.

علی نژاد در پایان پیرامون این پرسش که شنیده می شود که اینچه درگاهی در حال دعوت و تدارک مجمع فوق العاده و گرفتن امضا از اعضای مجمع برای سرپرستی فدراسیون است، تصریح کرد: از نظر ما اساسنامه روشن است و مجمع فوق العاده نیز در اساسنامه دیده شده که به چه شکلی برگزار شود اما در زمینه برگزاری مجمع فوق العاده از سوی فدراسیون ژیمناستیک بی اطلاع هستم‌.