تعیین ناظر جهانی برای انتخابات دوچرخه‌سواری ایران!
تعیین ناظر جهانی برای انتخابات دوچرخه‌سواری ایران!
فرآیند برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری زیر نظر اتحادیه جهانی خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش ، پس از استعفای محمود رشیدی از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری، به دلیل ایراد اتحادیه جهانی به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی، این فدراسیون مجددا وارد دوران سرپرستی شد تا انتخابات آن مجددا برگزار شود.

فدراسیون برای برگزاری مجدد انتخابات، اساسنامه جدید مشترک فدراسیون‌ها را به اتحادیه جهانی ارسال کرده تا ‌پس از تایید آن فرایند انتخابات را آغاز کند.
همچنین قرار است اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری یک ناظر برای بررسی و حضور در روند برگزاری انتخابات معرفی کند.

رسول هاشم کندی در حال حاضر به عنوان سرپرست فدراسیون مشغول به کار است.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا اتحادیه جهانی نظر خود را به نسبت به اساسنامه جدید اعلام کرده است یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ چیزی اعلام نشده است و دستگاه های ذیربط تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر فدراسیون به روال عادی خود برگردد.

او در مورد معرفی ناظر انتخابات از سوی اتحادیه نیز گفت: اتحادیه جهانی قصد دارد یک ناظر معرفی کند که البته این کار بعد از تایید اساسنامه انجام خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند معضل ارسال ایمیل از داخل ایران به فدراسیون جهانی برطرف شده باشد آیا با آغاز دوباره پروسه انتخابات ایمیل زدن ها شروع شود، تصریح کرد: کسانی که این ایمیل‌ها را زدند نه به رای مجمع احترام گذاشتند و نه به ورزشکاران. چرا که در این پروسه جابجایی‌ها تنها کسانی که بیشترین آسیب را می‌بینند، ورزشکاران هستند. ثبات مدیریتی اصل مهمی در موفقیت یک فدراسیون است به هر حال اعضای مجمع وضعیت فدراسیون را دیده بودند و می‌خواستند تحولی ایجاد شود. فدراسیونی که برای تامین هزینه هایش حتی سیم کارت های خود را هم فروخته نشان می دهد که به بن بست رسیده است.

وی افزود: امیدوارم کسانی که ایمیل می زنند بتوانند شب‌ها با وجدان آسوده بخوابند. این اقدام آنها باعث شده جامعه دوچرخه سواری هزینه‌های زیادی را بپردازند تا فدراسیون به شرایط عادی باز گردد. امیدوارم دوچرخه سواری به مدیریتی برسد که مصالح کشور و دوچرخه‌سواری را در نظر داشته باشد.