تغییر در ترکیب دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای اعزامی به پارالمپیک
تغییر در ترکیب دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینای اعزامی به پارالمپیک

فهرست دوومیدانی‌کاران بخش نابینایان‌ و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک توکیو دچار تغییر شد. به گزارش حاشیه ورزش، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو با حضور ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و با بررسی رکوردهای به دست آمده توسط […]

فهرست دوومیدانی‌کاران بخش نابینایان‌ و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک توکیو دچار تغییر شد.

به گزارش حاشیه ورزش، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو با حضور ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و با بررسی رکوردهای به دست آمده توسط فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک، ۵ ورزشکار برای اعزام به توکیو نهایی شدند.

در لیست اعلام شده علی پیروج در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۶۵/۴۲ متر، سامان پاکباز پرتاب وزنه با رکورد ۱۶/۲۵ متر، علی نجیمی دونده ۴۰۰متر با رکورد ۴۹/۵۸ ثانیه و امیر خسروانی در پرش طول با رکورد ۷/۲۱ متر به عنوان نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو معرفی شدند.

در حالی که روز گذشته اسم امید ظریف دونده ۴۰۰ متر  به عنوان نفر اعزامی به توکیو معرفی شده بود، فدراسیون نابینایان و کم بینایان امروز اعلام کرد که امیر خسروانی در پرش طول جایگزین ظریف شده و به بازیهای پارالمپیک توکیو اعزام خواهد شد.

همچنین برای مشخص شدن آخرین دوومیدانی کار نابینا و کم بینای اعزامی به پارالمپیک قرار است بین مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه ۲۵ خرداد پس از بررسی رکورد این دو دوومیدانی کار توسط کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.