تغییر 3 مدیر در استقلال یک فاجعه بود
تغییر 3 مدیر در استقلال یک فاجعه بود
بازیکن سابق استقلال می‌گوید اتفاقی که ظرف یک سال گذشته در استقلال رخ داد و این باشگاه ۳ مدیرجدید را تجربه کرد، یک فاجعه بود!

به گزارش حاشیه ورزش ، اکبر کارگرجم، بازیکن سابق استقلال درباره وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: بحث ما در این روزهای بحرانی استقلال خطیر یا کریمی نیست، بلکه مشکل بحث سازمانی است. مشکل اصلی از وزارت ورزش است. وقتی ۹ مدیر عامل عوض می‌شوند، نشان از مشکلات زیاد در استقلال است. اتفاقی که ظرف یک سال گذشته در استقلال رخ داد و این باشگاه ۳ مدیرجدید را تجربه کرد، یک فاجعه بود! اگر اشتباه نکنم استقلال در یک فصل ۳ مدیرعامل را به خود دید که همین بی‌ثباتی می‌تواند یکی از دلایل جام نگرفتن تیم در فصل گذشته بود.

تیم‌های مدعی از استقلال سبقت گرفتند

وی درباره نگرانی هواداران استقلال از شرایط این تیم افزود: باید به جای بازیکنانی که به هر دلیل جدا شده‌اند مهره‌های جایگزین انتخاب شود و زمینه برای تقویت استقلال فراهم آید. الان تیم‌های مدعی مانند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات مشغول سبقت گرفتن هستند چون شرایط خوبی دارند اما استقلال متاسفانه این طوری نیست.

بازیکن سابق استقلال درباره انتخاب خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه بیان کرد: انتخاب علی خطیر در این مقطع به اعتقاد من انتخاب اصلح بود. با شناختی که به شخصه از علی خطیر دارم می‌دانم که او چقدر به کار خودش اشراف دارد. البته کریمی هم زحمات خودش را کشید و به وی خسته نباشید می‌گویم.

نکونام نمی‌تواند به تنهایی معجزه کند

«با این شرایط نکونام موفق می‌شود؟» کارگرجم در این باره افزود: نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است اما با توجه به عدم ثبات مدیریت کار سختی در پیش خواهد داشت. او نمی‌تواند به تنهایی معجزه کند و نیاز به حمایت همه جانبه دارد که بتواند در استقلال موفق باشد. امیدوارم باشگاه با یک برنامه‌ریزی دقیق واصولی همگام با سرمربی تلاش کنند تا استقلال موفق باشد.

مهم نیست داربی هفته چندم است!

وی درباره برگزاری داربی در هفته پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: مهم نیست دربی هفته چندم باشد چون این مسابقه به جایگاه دو تیم در جدول ارتباطی ندارد و هر تیمی از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد، نتیجه بهتری خواهد گرفت. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدای فصل در بازی‌ها با تمرکز بالا ظاهر شود تا در پایان فصل به عنوان خوبی دست پیدا کند.

منبع : مشرق 

  • منبع خبر : مشرق