تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در حوزه کارگران
تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در حوزه کارگران
نشست مشترک روسای انجمن ها و هیات های ورزشی کارگران کشور با حضور معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش حاشیه ورزش ، نشست مشترک روسای انجمن ها و هیات های ورزشی کارگران کشور  با حضور سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، حیدری مدیر کل امور ورزشی و روسای هیات ها و انجمن های ورزشی کارگران کشور در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، ضمن تاکید بر ضرورت و اهمیت فعالیتهای ورزشی کارگران، زحمات جامعه کارگری در پیشبرد و دستیابی توسعه اقتصادی کشور را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: پوشش اخبار مربوط به ورزش کارگری در فضای مجازی بسیار مطلوب و به روز بوده و بیانگر فعالیتهای مثبت فدراسیون ورزش کارگری در راستای رسیدن به اهداف پیش بینی شده است.

وی گفت: جامعه ورزش کارگری و دانش آموزی بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور را تشکیل می دهند. بنابراین تقویت فعالیتهای ورزشی همگانی و همچنین قهرمانی در حوزه ورزش کارگری و دانش آموزی می تواند اثرات مثبتی را در جامعه ورزش کشور بجای بگذارد.

کلهر در پایان به جامعه بزرگ ۱۴ میلیونی ورزش کارگری اشاره کرد و تصریح کرد: این موضوع بر اهمیت و توجه به این قشر زحمتکش در راستای ارتقاء سطح سلامت، افزایش نشاط و ایجاد حس رقابت در میادین ورزشی را بیشتر می کند.