تلاش جودوکار پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو
تلاش جودوکار پارالمپیکی برای کسب طلا در توکیو

جودوکار پارالمپیکی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست شانس کسب مدال نقره در پارالمپیک توکیو قرار داده، اما برای طلا تلاش خواهم کرد. محمدرضا خیرالله زاده در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: با وجود این که رنکینگ یک دنیا را در سنگین وزن […]

جودوکار پارالمپیکی در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست شانس کسب مدال نقره در پارالمپیک توکیو قرار داده، اما برای طلا تلاش خواهم کرد.

محمدرضا خیرالله زاده در گفت و گو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: با وجود این که رنکینگ یک دنیا را در سنگین وزن دارم و تا یک ماه پیش در لیست ورزشکاران اعزامی به توکیو شانس کسب مدال طلا را داشتم، اما با کسب مدال نقره در مسابقات جایزه بزرگ جودوی نابینایان و کم بینایان کمیته ملی پارالمپیک من را در لیست مدال آوران شانس کسب مدال نقره در توکیو قرار داد.
وی گفت: البته این تصمیم گیری کمیته ملی پارالمپیک تاثیری در عملکرد و نتایج من نخواهد داشت و همچنان برای کسب طلا در توکیو تلاش خواهم کرد.

این جودوکار پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا برای شرکت در پارالمپیک مشکلی از نظر کلاس بندی بین المللی ندارید، افزود: برای تایید کلاس بندی بین المللی جهت شرکت در پارالمپیک اواسط تیر به همراه وحید نوری به آنکارا رفتیم و کلاس بندی شدیم، در حال حاضر نیز مشکلی برای حضور در توکیو نداریم.

وی یکی از مشکلات خود را کمبود حریف تمرینی در سنگین وزن عنوان کرد و افزود: به خاطر تعلیق جودو و تعطیلی اردوی تیم های ملی جوانان و بزرگسالان متاسفانه در اردوها با کمبود حریف تمرینی مواجه بودیم و با همین شرایط خود را برای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده کردیم.
خیرالله زاده در پایان اظهار کرد: با توجه به زحمات کادر فنی و امکانات و شرایط خوبی که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای آماده سازی ما تا به امروز فراهم کرده اند،  تمام تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه در توکیو زحمات آنها را جبران کنم.