تلاش ملی پوش پاراکانو در قهرمانی جهان پرتغال
تلاش ملی پوش پاراکانو در قهرمانی جهان پرتغال
عضو تیم ملی پاراکانو ماموریت بعدی خود را بعد از به تعویق افتادن بازیهای پاراآسیایی چین، شرکت در قهرمانی جهان پرتغال عنوان کرد و گفت: با آمادگی بالایی که دارم در صورت اعزام، شانس زیادی برای کسب مدال در قهرمانی جهان دارم.

اسلام جاهدی در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، اظهار کرد: دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراکانو از فردا دوشنبه 31 مرداد برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان پرتغال در دریاچه آزادی برگزار می‌شود که تلاشم بر این است که با حمایت‌های فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک شرایط حضور خود را در این مسابقات فراهم کنم.

وی گفت: برای شرکت در این مسابقات از دو هفته پیش براساس نظر سرمربی تیم ملی قایقرانی برنامه تمرینات تغییر کرده و بیشتر روی مسافت زیاد و استقامتی است تا بتوانیم با آمادگی بالایی عازم این رقابتها شویم. البته در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تلاشم بر این است که در صورت اعزام بهترین عملکرد را در پرتغال داشته باشم.

عضو تیم ملی پاراکانو درباره نحوه تمرینات خود گفت: بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا تایلند تا به امروز تمرینات خود را متوقف نکرده‌ام و روزی 5 نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات آبی، کار با وزنه و بدنسازی انجام می‌دهم تا جزو 3 نفر برتر آسیا قرار بگیرم، الان شرایطم به گونه‌ای است که شانس زیادی برای کسب مدال در قهرمانی جهان دارم.

وی در پایان افزود: قهرمانی جهان پرتغال آخرین رویداد پاراکانو در سال جاری است و کسب مدال در این مسابقات اهمیت زیادی برای من دارد تا بتوانیم با روحیه بالایی خود را برای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین که مهرماه سال آینده برگزار می‌شود، آماده کنم.