تلاقی چپ و راست‌های سابق و فعلی سپاهان
تلاقی چپ و راست‌های سابق و فعلی سپاهان
تکلیف دیدار مس رفسنجان و سپاهان تا حد زیادی با جنگی که بازیکنان دو تیم در کناره‌ها دارند، مشخص خواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش

محمد ربیعی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر از سیستم 2-5-3 برای آرایش بازیکنانش بهره برده است. در این روش، حسن جعفری هافبک راست نارنجی‌پوشان که باید هم در دفاع حضور داشته باشد و هم در حمله و در مقابل میثم تیموری و مهدی ترکمان به عنوان دو بازیکن سمت چپ که همین نقش را ایفا می‌کنند، تاثیر مهمی در پیاده کردن تفکرات سرمربی جوان مس دارند.

حسن جعفری یکی از بازیکنان پرورش یافته آکادمی سپاهان به شمار می‌رود که با این تیم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را هم در دوره کرانچار تجربه کرده و در لیگ هفدهم بار دیگر با تصمیم کرانچار از پدیده به سپاهان پیوست تا پس از جدایی این سرمربی کروات در لیگ هجدهم زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کند.

مهدی ترکمان دیگر بازیکن مس رفسنجان به شمار می‌رود که با نظر امیر قلعه‌نویی درابتدایی لیگ نوزدهم به عنوان پدیده پارس جنوبی جم به اردوی طلایی‌پوشان پیوست، ولی مصدومیت اجازه نداد توانایی‌هایش را نشان دهد، تا حالا با پیراهن مس رفسنجان به نقش جهان بازگردد.

از ساعاتی دیگر که مصاف سپاهان و مس رفسنجان در نقش جهان آغاز می‌شود، بی‌شک نبرد حسن جعفری با میلاد زکی‌پور ملی پوش این روزهای سپاهان در پست دفاع چپ، و جنگ مهدی ترکمان ( یا میثم تیموری) با رامین رضائیان در طرف دیگر زمین، دو دوئل جذاب این مسابقه را تشکیل خواهد داد که عملکرد این بازیکنان در رقم خوردن نتیجه نهایی این دیدار حساس بسیار اثرگذار خواهد بود.