تلویزیون می‌بینم، پولم را هم می‌گیرم!
تلویزیون می‌بینم، پولم را هم می‌گیرم!
سیلوا یک فصل را بدون اینکه زحمتی بکشد بیرون خواهد نشست و از استقلال دستمزد خواهد گرفت

حاشيه ورزش:درحالی که سیلوا، همچنان با باشگاه استقلال قرارداد دارد و می‌شد از این مدافع برزیلی همچنان در ترکیب استقلال استفاده کرد اما مسئولان باشگاه استقلال نام این بازیکن را از لیست خارج کردند. اقدامی که حالا باعث شده این بازیکن از قراردادی که با باشگاه استقلال منعقد کرده به نفع خودش استفاده کند و بدون اینکه به تیمی برود، دستمزد فصل جاری را از استقلال دریافت کند. اگر وضعیت سیلوا با استقلال در شرایط عادی قرار داشت او باید در فصل جاری نیز برای آبی‌ها به میدان می‌رفت و به قراردادش پایبند باقی می‌ماند اما مسئولان استقلال به خیال اینکه سیلوا به تیم جدیدی می‌رود نام او را از لیست خارج کردند اما سیلوا ترجیح داد بیرون بنشیند تا باشگاه استقلال نیز طبق قوانین ناچار به پرداخت بدهی او باشد.

چنین ترفندی را استراماچونی هم علیه باشگاه استقلال به کار گرفت و بدون اینکه در فصل دوم قراردادش با استقلال با تیم جدیدی قرارداد منعقد کند، توانست تمام پولش را از استقلال بگیرد. سیلوا نیز با استفاده از اشتباه مدیران سابق استقلال در عقد قرارداد و لحاظ کردن چنین بندهایی حالا استقلال را در آستانه محکومیتی ۸۵۰ هزار دلاری قرارداده است. مبلغی قابل توجه که برای باشگاه استقلال بسیار چالش آفرین خواهد بود وروشن نیست که باشگاه استقلال چه طور می‌خواهد از پس شکایت جدیدی که بزودی برایش دردسرهایی ایجاد خواهد کرد، برآید.

در واقع سیلوا یک فصل را بدون اینکه زحمتی بکشد بیرون خواهد نشست و از استقلال دستمزد خواهد گرفت تا این سؤال در مقابل سیاستگذاران باشگاه استقلال قرار بگیرد که چرا و به چه دلیل بازیکنان و مربیانی که تحت قرارداد قراردارند را به سادگی از لیست کنار می‌گذارند؟ چرا باشگاه استقلال باید به خارجی‌هایی که هیچ زحمتی برای این باشگاه نمی‌کشند پول بپردازد وبه چه دلیل قراردادهایی منعقد می‌شود که برای استقلال جز ایجاد بار مالی سنگین محصول دیگری ندارد؟! این سؤالات البته همواره بی‌پاسخ باقی مانده و مدیران باشگاه استقلال به دلیل اینکه بدهی‌ها را ازجیب خودشان پرداخت نمی‌کنند همواره از پاسخگویی به این سؤالات طفره رفته‌اند وهیچ گاه در مقابل پرسشگران خود را موظف به پاسخگویی نمی‌دانند اما باید روشن شود که چه فرایندی درباشگاه استقلال طی می‌شود که چنین بدهی‌هایی به جا می‌ماند. حال اگر این بدهی مربوط به فصولی بود که بازیکنان یا مربیان در استقلال فعالیت کردند جای بحث وجود نداشت اما حقیقتاً پرداخت برخی مبالغ برای افکار عمومی قابل پذیرش نیست و اگر قدری در عقد قرارداد محکم کاری می‌شد، چنین شرایطی به وجود نمی‌آمد.

  • منبع خبر : خبرورزشی