تمجید ملی پوش والیبال از سرمربی روس/ عبادی‌پور: آلکنو اعتماد زیادی به بازیکنان خود دارد
تمجید ملی پوش والیبال از سرمربی روس/ عبادی‌پور: آلکنو اعتماد زیادی به بازیکنان خود دارد

میلاد عبادی پور به تمجید از سرمربی روسی والیبال ایران پرداخت. به گزارش حاشیه ورزش، میلاد عبادی پور که در غیبت سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران شناخته می‌شود به تمجید از ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران پرداخت. این بازیکن معتقد بوده که آلکنو قادر است ارتباط بسیار قوی را با بازیکنانش برقرار کند […]

میلاد عبادی پور به تمجید از سرمربی روسی والیبال ایران پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش، میلاد عبادی پور که در غیبت سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران شناخته می‌شود به تمجید از ولادیمیر آلکنو سرمربی روسی والیبال ایران پرداخت.

این بازیکن معتقد بوده که آلکنو قادر است ارتباط بسیار قوی را با بازیکنانش برقرار کند و همین موضوع می تواند موفقیت آینده تیم ملی والیبال ایران را رقم بزند.

عبادی پور ۲۷ ساله از مربی خود به دلیل اعتماد کردن به بازیکنان جوان از او تمجید کرد. او گفت: ما مقابل ژاپن بازی بدی داشتیم اما نشان دادیم که مقابل روسیه به خود ایمان داریم. این برای رشد ما بسیار مهم است. حتی در مواقع سخت، اعتماد به یکدیگر باعث رشد شما می شود.

عبادی پور ادامه داد: به دلیل مصدومیت در تیم ملی شروع بدی داشتم، اما آلکنو به من اعتماد کرد و فرصت داد تا ریکاوری کنم. این برای من مهم بود، وقتی یک مربی به من اعتماد می کند  باعث می شود که بخواهم صددرصد خود را برای تیم او بگذارم. من مطمئن هستم که بازیکنان دیگر نیز همین احساس را خواهند داشت. آلکنو  اعتماد زیادی به بازیکنان خود دارد و این بهترین خصلت اخلاقی او است.

او ادامه داد: وقتی جوانتر بودم در بازی ها اشتباهات زیادی را مرتکب شدم. برای یک بازیکن جوان سخت است که بعد از اشتباهات به مسابقات برگردد، اما بازیکنان باسابقه ای مانند سعید معروف و سید محمد موسوی از جوانی به من کمک زیادی کرده اند.  معتقدم باید از بازیکنان جوان هنگامی که با یک مشکل رو به رو شده اند حمایت کرد و در این کار باید باتجربه ها هم حضور داشته باشند.