تمدیدی بعدی رئال مادرید پس از کریم بنزما
تمدیدی بعدی رئال مادرید پس از کریم بنزما
فدریکو والورده نیز قراردادش را همین هفته با رئال تمدید خواهد کرد.

به گزارش “حاشیه ورزش“، فدریکو والورده از جمله بهترین بازیکنان رئال مادرید طی یکی دو فصل گذشته بوده است. ستاره اروگوئه ای دو فصل پیش ابتدا توسط سانتیاگو سولاری به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شد و و از همان ابتدا نشان داد که می تواند به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب پرافتخارترین تیم اروپا تبدیل شود.

اما بعد از جدایی سانتیاگو سولاری از رئال مادرید و روی کار آمدن زین الدین زیدان نیز شرایط برای هافبک اروگوئه ای تغییر نکرد و او همچنان مهره‌ای قابل اعتماد در رئال باقی ماند. والورده حتی زیر نظر زین الدین زیدان بیشتر به بازی گرفته شد و به یک بازیکن ثابت و مهم در ترکیب تیم سرمربی فرانسوی تبدیل شد.

رئال روز گذشته قرارداد کریم بنزما را تمدید کرد و این بازیکن تا سال 2023 در تیم باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس اسکای اسپورتس اعلام کرد که رئال با فده والورده نیز برای تمدید قراداد به توافق نهایی رسیده و در هفته جاری رسما قرارداد این بازیکن هم تمدید خواهد شد.

والورده تا سال 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد. این بازیکن در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی داشته است و حتی مورد توجه بایرن مونیخ هم قرار گرفت اما رئالی ها قصد ندارند که این ستاره اروگوئه ای خود را به این راحتی ازدست دهند.