تمرینات تیم ملی واترپلو در حضور چیریچ ادامه دارد/ کارمان سخت است
تمرینات تیم ملی واترپلو در حضور چیریچ ادامه دارد/ کارمان سخت است

مربی تیم ملی واترپلو گفت: تمرینات تیم ملی واترپلو در حضور سرمربی خارجی ادامه دارد اما کار خیلی سختی داریم چون هدفمان نزدیک نیست. وحید رضایی در گفت و گو با حاشیه ورزش در خصوص تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار کرد: تمرینات تیم ملی واترپلو با رعایت پروتکل‌ها و انجام تست‌ها حتی با وجود تعطیلی‌ها […]

مربی تیم ملی واترپلو گفت: تمرینات تیم ملی واترپلو در حضور سرمربی خارجی ادامه دارد اما کار خیلی سختی داریم چون هدفمان نزدیک نیست.

وحید رضایی در گفت و گو با حاشیه ورزش در خصوص تمرینات تیم ملی واترپلو اظهار کرد: تمرینات تیم ملی واترپلو با رعایت پروتکل‌ها و انجام تست‌ها حتی با وجود تعطیلی‌ها ادامه دارد. چیریچ سرمربی تیم ملی هم ایران است و هر روز عصر تمرین داریم.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: فعلا که هیچ مسابقه تدارکاتی در برنامه نداریم. منتظر هستیم المپیک تمام شود و تیم‌های اروپایی حاضر در المپیک در باشگاه‌هایشان مستقر شوند تا اگر توانستیم با تیم‌های باشگاهی مثل صربستان چه به صورت‌ میزبان چه مهمان مسابقه تدارکاتی داشته باشیم.

وی در خصوص هدف تیم ملی واترپلو گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی است که البته خیلی دور است و از این نظر شرایط جمع کردن بازیکنان و مدیریت آنها سخت است. بازیکنان همه حرفه‌ای و سخت کوش هستند اما این سوال همیشه برای آنهاست که برای چه و چه مسابقه‌ای تمرین می‌کنند. مسابقات قهرمانی آسیا هم که لغو شده و هیچ خبری از انجام آن نیست. تا مسابقه اصلی هم که بازی‌های آسیایی است فاصله زیاد است و اینها کار را سخت می‌کند.

رضایی گفت: هنوز هم که لیگ داخلی را راه‌اندازی نکرده‌ایم. البته ما از کمیته فنی خواهش کردیم که باشگاه‌ها را مجاب کند تا در همین تابستان لیگ را راه بیندازیم. البته برای شروع لیگ مشکلاتی در روند فنی و اجرایی داریم و از طرف دیگر کرونا مشکلات را مضاعف کرده است.

وی افزود: بازیکنان واترپلو در تمرین و ممارست هستند اما خیلی کار سختی داریم چون هدفمان نزدیک نیست. شیوع کرونا انجام مسابقات تدارکاتی را سخت کرده اما ما تحمل می‌کنیم. البته در واترپلو این نیست که هر بازیکن ساز خود را بزند همین که اردو آغاز شود همه متحد و همدل هستند و می‌آیند اما همه مشکلاتی دارند، برخی شغلی دیگر دارند، برخی محصل‌اند و درگیر امتحانات هستند. برخی مشاغل مرتبط مثل مربیگری دارند اما هیچکس کم کاری نمی‌کند همه حضور دارند و تمرین می‌کنند.

مربی تیم ملی واترپلو گفت: البته بعد روانی هم مهم است که یک قهرمان کاری که می‌کند هدف اش مشخص باشد و انگیزه اش را با هدفش هماهنگ کند. اینها مباحثی است که وجود دارد. بخشی از آن هم به لغو شدن مسابقات و بخشی دیگر هم به مشکلات فعلی اقتصادی و کرونا برمی‌گردد که همه چیز دست به دست هم داده‌ است.

وی در پایان گفت: اگر بتوانیم هرچه زودتر لیگ برتر را راه اندازی کنیم و باشگاه‌ها همت کنند باعث می‌شود بازیکنان در کنار تمرینات مسابقه هم داشته باشند. این خیلی می‌تواند کمک کننده باشد.