تناقض گویی رسانه های عربستانی درباره محل میزبانی النصر از تراکتور
تناقض گویی رسانه های عربستانی درباره محل میزبانی النصر از تراکتور

در حالی که سایت اسپورت 24 عربستان از امارات به عنوان میزبان دیدار النصر و تراکتور یاد کرد سایت الریاضیه عربستان نوشت که النصر اصرار دارد که در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت 24، النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به […]

در حالی که سایت اسپورت 24 عربستان از امارات به عنوان میزبان دیدار النصر و تراکتور یاد کرد سایت الریاضیه عربستان نوشت که النصر اصرار دارد که در ورزشگاه خانگی خود از تراکتور پذیرایی کند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت 24، النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور خواهد رفت.

قرار بود که این بازی درورزشگاه اختصاصی النصر و در عربستان برگزار شود اما طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

النصر ابتدا با این تصمیم AFC مخالفت کرد و میزبانی در ورزشگاه خانگی را حق مسلم خود دانست اما در نهایت چاره‌ای جز تسلیم نداشت.

این باشگاه عربستانی، امارات را به عنوان کشور میزبان دیدار برابر تراکتور انتخاب کرد و قرار است که بازی دو تیم در ورزشگاه شباب الاهلی دبی برگزار شود.

البته روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از یک منبع نوشت که النصر در نامه ای که به AFC نوشته است درخواست کرده که دیدار برابر تراکتور در ورزشگاه مرسول بارک برگزار شود.