تنها بانوی تکواندوکار ایران در پارالمپیک به دنبال نتیجه مطلوب
تنها بانوی تکواندوکار ایران در پارالمپیک به دنبال نتیجه مطلوب
مربی تنها بانوی تکواندوکار اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو گفت: هر چند رایحه شهاب کم تجربه‌ترین تکواندوکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک است، اما برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش عاطفه کشاورز، درباره ارزیابی‌اش از وضعیت تنها بانوی تکواندوکار اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: با وجود این که مدت زمان کوتاهی برای کسب مجوز ورود به بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتیم و رایحه شهاب تکواندوکار وزن مثبت ۵۸ کیلوگرم تنها تجربه حضور در یک تورنمنت برون مرزی را دارد، اما شرایط خوبی دارد و برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهد کرد.

وی گفت: در طی مدت ۶ ماه که فرصت برای آماده سازی این بانوی تکواندوکار داشتیم، از نظر روانی و آمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و سعی کردیم در فاصله زمانی کوتاه تا شروع بازی‌های پارالمپیک با آنالیز حریفان پارالمپیکی او در وزن مثبت ۵۸ کیلوگرم، این بانوی تکواندوکار را برای چنین رویداد بزرگی آماده کنیم.

کشاورز خاطرنشان کرد: تمام حریفان رایحه شهاب از بهترین‌ها و مدال آوران بازی‌های پارالمپیک دوره‌های قبل هستند که از تکواندوکاران انگلیس، ازبکستان و برزیل می‌توان به عنوان سخت‌ترین حریفان پارالمپیکی وی در این دوره از بازی‌ها نام برد.

وی در پایان افزود: رایحه شهاب کم تجربه‌ترین تکواندوکار در بازی‌های پارالمپیک است که روز شنبه ۱۳ شهریور رقابت خود را آغاز خواهد کرد