تنها دلگرمی اعضای استقلال در روزهای تلخ!
تنها دلگرمی اعضای استقلال در روزهای تلخ!
حمایت چشمگیر هواداران استقلال از بازیکنان و کادر فنی این تیم، تنها دلخوشی آبی‌ها برای ادامه فصل است.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال استقلال تهران برای دومین فصل متوالی به دلیل ناکامی در کسب مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، بخت حضور در لیگ قهرمانان را از دست داده است.

خبر دلسردکننده‌ای که شاید دلخوری بازیکنان و مربیان این تیم از آن، کمتر از هواداران نباشد. بازیکنانی که فصل گذشته به عنوان صدرنشین لیگ موفق به حضور در آسیا نشدند و این فصل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، آن هم قهرمانی بی‌شکست، موفق به کسب این مجوز نشدند.

موضوعی که به خودی خود، ذوق بازیکنان و کادر فنی این تیم را کور می‌کند. حتی از نظر مالی هم قهرمانی در لیگ با کسب رتبه چهاردهم تفاوتی ندارد و تنها دلخوشی استقلالی‌ها به کسب درآمد از نتایج‌شان به حضور در لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گشت که حالا باید با تلخ‌کامی، برای دومین بار این مسابقات را از خانه تماشا کنند.

با وجود این، آبی‌ها در این مقطع تنها از یک سو حمایت می‌شوند و آن، جبهه هواداری قدرتمندشان است که با وجود اطلاع از شرایط وخیم باشگاه، باز هم آبی‌ها را در آزادی تنها نگذاشتند و با حمایت خود، تنها دلگرمی بازیکنان و اعضای کادر این تیم بودند. دو گروهی که گویی از بدنه باشگاه جدا شده و این روزها جز این هواداران، گروه دیگری را حامی خود نمی‌بینند.

آبی‌ها که در بالای جدول تنها سه امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارند، امیدوارند در شش هفته باقی‌مانده با جمع‌آوری حداکثری امتیازات با حمایت هواداران خود، شاهد لغزش رقیبان باشند تا به این ترتیب برای نخستین بار در تاریخ لیگ، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود باشند.