تنها یک تیم در فوتبال ایران تماشاگر دارد
تنها یک تیم در فوتبال ایران تماشاگر دارد
در حالی که بازی‌های فوتبال ایران پشت درهای بسته برگزار می‌شود، فجرسپاسی در حضور تماشاگرانش موفق به شکست خلیج فارس ماهشهر شد.

به گزارش “حاشیه ورزش “، هفته دهم لیگ یک در حالی برگزار شد که شمس آذر قزوین در دیداری حساس مقابل خیبر خرم‌آباد شکست خورد تا فجرسپاسی فرصت صعود به صدر جدول را به دست بیاورد.

تیم مهدی رجب‌زاده که در این فصل عملکرد خوبی داشته اما از سه امتیاز بازی خانگی مقابل خلیج فارس نگذشت و با سه گل حریف را شکست داد تا با کسب بیست و دومین امتیاز فصل، صدرنشین این فصل لیگ آزادگان لقب بگیرد.

نکته جالب اینکه فجرسپاسی تنها تیم دارای تماشاگر این روزهای فوتبال ایران است که برخلاف سایر تیمها از این امتیاز برخوردار است و شاگردان رجب‌زاده در حضور طرفداران، پیروزی‌های خود را جشن می‌گیرند.

البته فجرسپاسی نیز از تعداد حداقلی تماشاگرانش بهره‌مند است اما به هر حال در هفته‌های اخیر حضور طرفداران شیرازی باعث شده تا بازیهای این تیم حس و حال خاص خود را داشته باشد.

این در حالی است که بازیهای سایر تیمهای لیگ برتر و لیگ یک در غیاب تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار می‌شود و باید دید این هفته چه تصمیمی درباره لیگ برتر گرفته خواهد شد.

 

  • منبع خبر : ورزش سه